شخصا از فرزاد حسنی به خاطر سکوت معنادارش بعد از انتشار گفتگوی جنجالی آزاده نامداری تشکر می کنم که حداقل با قفل زدن به زبانش اجازه نداد بیشتر از این حیثیت و حرمت صداوسیمای ایران از بین برود.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب سایت ریتم زندگی؛هیچ وقت اون روزی که شماره فرزاد حسنی روی تلفنم افتاد رو فراموش نمی کنم؛ البته نه اینکه قبلش با هم ارتباط نداشتیم ها نه، ولی اون روز یه انرژی و هیجان دیگه ای تو صداش بود. (اصولا خیلی کم پیش میاد فرزاد از اتفاقی هیجان زده شه!) وقتی گفت داداش دارم ازدواج می کنم رو هیچ وقت یادم نمی ره. اولش فکر می کردم داره شوخی می کنه، چون تو ذهن خودم همیشه فرزاد رو پسر مستقلی می دیدم و بعید می دونستم از مجرد بودنش ناراضی باشه، ولی اون روز تمام تصوراتم نسبت بهش عوض شد.

به من گفت به خاطر اینکه رسانه ها استنباط و متن شخصی شون رو ننویسن، دوست دارم خودت یه متن خوشگل واسه ازدواج من و آزاده بنویسی و منتشر کنی. از اونجایی که شخصا علاقه زیادی به فرزاد دارم، با ذوق تمام شروع کردم به نوشتن متن ازدواج غیرمنتظره اش با آزاده نامداری. آنقدر برایشان خوشحال بودم که خواب از سرم پریده بود و چون خودِ فرزاد به شدت اهل قلمه، باید متنی می نوشتم که به دلش می نشست و بعد از تاییدش اون رو برای انتشار به رسانه ها می فرستادم.

خلاصه اولین بار متن ازدواج رسمی فرزاد حسنی و آزاده نامداری رو در روزنامه تماشا منتشر کردم که حسابی سروصدا کرد. چند روز بعدش هم که به یکی از خیابان های غربی تهران رفتم و فرزاد که اون روز حلقه دست چپش بدجوری تو چشم می زد، یک فلش بهم داد تا عکس های مراسم عقدشون در جماران رو به همراه عکس های یادگاری شان با حاج حسن خمینی منتشر کنم. نمی تونم فراموش کنم حساسیت های عجیب فرزاد در شب نوشتن روایت مراسم عقدشون تو جماران رو.

اون شب فرزاد خان حسنی برای اینکه متنی شایسته مراسم عقدشون در محضر حاج حسن خمینی منتشر شود، تا 12 شب من رو تو دفتر تحریریه نگه داشت و بالاخره تایید متن رو ازش گرفتم و برای چاپ تو روزنامه تماشا فرستادم. بیاین گوشه ای از متن مراسم عقدشون رو با هم مرور کنیم: « پنج شنبه 6 تيرماه 1392؛ ساعت 11 صبح؛ كوچه پس كوچه هاي جماران براي رقم خوردن اتفاقي بزرگ لحظه شماري مي كنند. اينجا ميزبان كسانيست كه سال ها برايمان حرف زده اند، اجرا كرده اند و حتي بعضي وقت ها از حقوق مان دفاع كرده اند. «فرزاد حسني» و «آزاده نامداري» پنج شنبه به جماران رفتند تا حاج سيدحسن خميني نوه به تعبير داماد «آن تير مُراد»‌ خطبه عقدشان را جاري كند تا رسما همسر يكديگر شوند.

فرزاد حسني و آزاده نامداري به همراه خانواده هايشان وارد حسينيه جماران ميعادگاه عاشقان روح الله شدند و بعد از دقايقي جهت جاري شدن صيغه عقد به دفتر حجت الاسلام حاج سيدحسين خميني وارد شدند. فرزاد حسني و آزاده نامداري كه دلشان پر از شوق و دلهره بود، دقايقي بعد با حاج سيدحسن خميني روبه رو شدند و بعد از ورود ايشان و خوشرويي هميشگي شان كه موروثي حضرت امام (ره) است، حاج سيدحسن خميني ابتدا به خوش و بش با فرزاد حسني پرداخت و از او درباره مشغوليت هاي اين روزهايش پرسيد كه آقا داماد توضيحاتي درباره مجموعه رالي ايراني به تهيه كنندگي سعيد ابوطالب خدمت ايشان ارائه كرد. حجت الاسلام سيدحسن خميني سپس با آزاده نامداري سلام و عليك كرد و درباره مشغوليت هاي اين روزهاي او پرسيد كه مشخص شد عروس خانم اين روزهاي تلويزيون ايران، مشغول تحصيل در رشته روانشناسي است.

بعد از چند دقيقه اي مراسم عقد اين دو مجري تواناي تلويزيون آغاز شد؛‌ حاج سيدحسن خميني وكالت آزاده نامداري را برعهده گرفت و حاج آقا رحماني وكيل فرزاد حسني شد تا اين مراسم با شكوه ويژه اي انجام شود. بعد از جاري شدن خطبه عقد با لحن زيبا و روحاني حجت السلام سيدحسن خميني، ايشان فرمودند: «انشالله كه خداوند اين ازدواج را براي اين دو جوان امروز ما مبارك گرداند و درهاي رحمت و خير و بركت خود را به روي اين خانواده تازه شكل گرفته باز كند. انشالله خداوند دل هاي اين دو جوان را روز به روز به هم با محبت تر قرار دهد و صفا و صميميت را بزرگ ترين سرمايه زندگي آقا فرزاد و آزاده خانم نمايد. انشالله خداوند محبت پيامبر (ص) و اهل بيتش را سرمايه هميشگي اين خانواده گرداند و اين ازدواج را باعث اتمام رحمت، اكمال نعمت و وسعت رزق قرار دهد. انشالله خداوند فرزند صالحي به ايشان عطا كند كه نور چشم خود و خانواده هايشان باشد و سربازان خوبي براي امام زمان باشند. اميدوارم اين ازدواج طولاني و همچنين زندگي توام با خلوص نصيب شان كند.»

حالا اما سه ماهی از جدایی بی سروصدای فرزاد حسنی و آزاده نامداری می گذره. اهالی مطبوعات و رسانه همگی در جریان این اتفاق تلخ بودن، اما هیچ کس به حرمت حفظ حریم شخصی آنها دست به قلم نبرد و به قول رسانه چی ها گفتیم داستان رو زیر سیبیلی رد کنیم! ولی دو روز پیش آزاده نامداری با گفتگویی جنجالی همه چیز رو رسانه ای و رسما خبر جدایی اش از فرزاد حسنی رو اعلام کرد. شنیدن این خبر همان سه ماه پیش آنقدر تلخ بود که چند روزی بهش فکر می کردم. آنقدر تلخ که حتی رویم نمی شد به فرزاد زنگ بزنم و دلداریش بدم. اصلا باورم نمی شد اون همه هیجان و ذوق یکدفعه و قبل از اینکه حتی زیر یک سقف بروند در نطفه خفه شود و تبدیل به یک حسرت بزرگ در زندگی هردویشان شود.

تنها یک سوال از آزاده نامداری دارم؛ خانم نامداری... شما که می دانستی بهتر است این آتش زیر خاکستر و محرمانه بماند، چرا اینگونه خبر طلاق تان را رسانه ای کردید؟ مگر نه اینکه شما مجری تلویزیونی هستید که میلیون ها بیننده پای حرف هایتان می نشینند، بهتان اعتماد می کنند و شما و همکارانتان را الگوی زندگیشان قرار می دهند؟ چرا فرزاد با آن زبان نیش دار و تند و البته بی پروایش (که بارها و بارها چوبش را خورده)، قفل سکوت به زبانش زده و لام تا کام حرف نمی زند؟ اینکه همیشه چهره های سرشناس از مطبوعاتی ها شاکی اند که چرا در زندگی ما سرک می کشید را همه می دانیم، پس چطور شد شما این بار خودت پیش قدم شدی؟ چطور می شود یک زن ایرانی با این صراحت و بی هیچ ابایی در حرف هایش بگوید «قبل از اینکه همسر کسی باشم، مجری تلویزیونم!» خانم نامداری... یعنی مجری بودن در تلویزیون اینقدر با ارزش تر از همسر یک مرد ایرانی بودن است؟ منِ مخاطب دیگر چگونه می توانم پای حرف های شما در تلویزیون بنشینم و شما از راز و رمز موفقیت و اصالت یک زن ایرانی برایمان حرف بزنید و از خانه داری و همسرداری یک زن برایمان بگویید؟

شخصا از فرزاد حسنی به خاطر سکوت معنادارش بعد از انتشار گفتگوی جنجالی آزاده نامداری تشکر می کنم که حداقل با قفل زدن به زبانش اجازه نداد بیشتر از این حیثیت و حرمت صداوسیمای ایران از بین برود. خانم نامداری... من نمی دانم در زندگی خصوصی شما دو نفر چه اتفاقاتی افتاده است، اصلا هم نه به من و نه به هیچ کسی در این کُره خاکی ارتباطی ندارد، اما از شما که به واسطه آنتن تلویزیون ایران تبدیل به یک چهره سرشناس شده اید انتظار می رفت کمی دقیق تر به حساسیت جایگاه تان و بازتاب منفی انتشار حرف هایتان فکر می کردید و بعد تصمیم می گرفتید.

من به واسطه دوستی با فرزاد حسنی و صحبت های چند روز اخیرمان با صراحت می گویم او به شدت ناراحت است و البته ما همه متعجبیم از این همه عجولانه رفتار کردن شما. خانم نامداری... دیگر همه می دانیم خیلی از چهره ها که شهرت شان هم اندازه شما یا بیشتر هم هست، از همسرشان جدا شده اند اما هنوز یا شاید هم تا ابد این اتفاق تلخ را در بوق و کرنا نمی کنند و با مطمئن باشید هیچ گاه با افتخار از آن حرف نمی زنند.

امیدوارم دیگر شاهد اتفاقاتی از این دست در میان اهالی هنر نباشیم تا هر کسی که از راه می رسد به خودش جرات ندهد بگوید فضای این عالم مسموم و ناسالم است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۱۹ دی ۱۳۹۴
الگو؟ چرا مجری باید الگو باشه
خیام، ابو علی سینا، رازی و خیلی های دیگه می تونن الگو درستی باشند
چرا افراد بخوان مجری رو الگو قرار بدن که بعدش یک حرفی یک روشی یک حرکتی رو ببینند و بگن از این آقا یا از این خانم بعید هست.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۳۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
یه عده نشستن دارن هی حرف این دوتارو میزنن الان اینا هم فکر میکنن که مملکت داره فقط بحث این دوتارو میکنه بچسبید به کارو زندگی خودتون
Iran (Islamic Republic of)
زهره علی ژور
۱۳:۴۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
سلام دوست عزیز طلاق برای هر دو طرف سخت هست لطفا با نوشتن مطالب بیخود سخت ترش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
sahar
۱۶:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
با سلام
این همهنظر نشون میده ما مردم ایران بجای اینکه مرهمی باشیم برای هموطن و همنوعمون مثل همیشه عیبجو هستیم. ما با هیچ کدوم از این دو نفر زندگی نکردیم که بدونیم اونا تو زندگی واقعی که خیلی واقعی تر از تلویزیونه چه جوریند؟ چه برخوردی دارند؟ من خودم چند سال پیش تو سن 27 سالگی از همسرم جدا شدم. شاید چند ماه اول فکر میکردم دنیا تموم شده ولی بعد خدا یه فرشته مهربون قسمتم کرد. به جای این حرفها همه براشون دعا کنید ام شاالله هر دو خوشبخت بشن و نیمه گمشدشونو پیدا کنند. بیایید یاد بگیریم در مورد هم قضاوت نکنیم. یا علی
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
زنده باد آزاده
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۱۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
وقتی طلاق گرفتند لزومی نداره یک عمر خودشون مسخره کنن به خاطر رسانه ، وقتی زن و شوهر نیستند لزومی به نقش بازی کردن نیست
این چه تبلیغ احماقانه ای ! که همه رو تشویق به دروغ گویی می کنید ؟؟
نباید هر کی دوست این آقا است به خودش اجازه بده در رسانه به یک خانم ایرانی توهین کنه
مگه بچه بازیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جلالی فراهانی
۰۸:۲۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
ازدواج دو فرد خود شیفته و مغرور و ازخودراضی باید هم چنین عاقبتی داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
مشاور
۲۲:۱۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
از اول معلوم بود جدامیشن ..این دو شخص و مجری عزیز کاملا شخصیت های و دیدگاه متفاوتی داشتند...هر دو محترم ولی دیدگاه متفاوت .........زن احساس دارد اگه حرف نزندعقده میشود و مرد هم برای انکه ماجرا را کم اهمیت جلوه دهد سکوت میکند...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
00000000000000
۲۲:۱۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
من ازهیچ کدوم خوشم نمیاد ولی کسایی که برنامه عید رودیدید بامن موافق هستید که رفتار وگفتار حسنی دور از شان وادب بود نامداری جا خورد وقتی حرفهای حسنی رو روانتن زنده گفته می شد بیچاره هی در خنده میزد که ی جوری جمع وجور کنه ولی حسنی ول کن نبود.حسنی اخلاق خوبی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
بنده خدا گفته طلاق نگفته که قتل کرده که اینجوری علیه ش جبهه گرفتین با هم تفاهم نداشتن طلاق گرفتن باید یک عمر خودش اسیر یک زندگی با مردی کنه که با هم به تفاهم نرسیدن کنه وحرف نزنه تا اقایان بگن زن اصیل ایرانی مورد توجه نویسنه محترم این اشنایی از تو خیابون یا ادم های لاابالی نبوده صدرصد تفاهم نداشتن که اینجوری انتقاد می کنه ازاده هم کار خوبی کرده اعلام کرده چون طلاق پایان زندگی زن نیست اینبار با تامل بیشتر انشااله همسر دلخواهش را پیدا می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
خیلی ناراحت شدم ان شار جداییشون الکی باشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
این جمله اش جالبه :
كوچه پس كوچه هاي جماران براي رقم خوردن اتفاقي بزرگ لحظه شماري مي كنند.

خود بزرگ پنداری تا چه حد ؟؟؟؟؟
United States of America
الی
۲۱:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
متاسفم برای شما نویسنده محترم، شما حق ندارید مردم را قضاوت کنید. قضاوت کار خداوند است. خانم نامداری خیلی محترمانه جریان طلاقشان را مطرح کردند و کوچیکترین توهینی به جناب حسنی نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۲۰:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
یعنی تا ابد هیچکی نمی فهمید این دو از هم جدا شدن خب بالاخره الان نه یه روزی خود فرزاد میگفت ولی من دلم خیلی سوخت مخصوصا برای آزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
امیدوارم که خونده بشه... از همه شماها بیشتر من فرزادو میشناسم...اسم و مشخصاتم مهم نیست ولی دوستش بودم موقعی که بهم زنگ زد و گفت داره ازدواج میکنه با آزاده! آزاده رو هم از نزدیک میشناختم...فقط الان پشیمونم که چرا به دختر بیچاره نگفتم که صرف نظر کنه شماهم هم انقدر سنگ اون نامرد رو به سینه نزن خبرنگار عزیز...یه روز توام میفهمی فقط ازت سواستفاده کرده! اینو اگر خوندی بهش بگو خودش میفهمه من کی هستم....
انقدر هم واسه این دختر بیچاره چرت و پرت ننویس!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
همچین میگه فرزاد خان حسنی انگار نه انگار فرزاد تیمسار هست
اگر مردی برو از فرزاد خان حسنی بپرس که چرا ابرو ها رو تیز میکنی؟ تیز کردن ابروها مال خانمها هست
پس اون سوال کردن از خانم نامداری بی خود هست
افتاد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۱۳:۱۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
آقای محترم لطفا یکطرفه به قاضی نروید علت سکوت آقای فرزاد حسنی را در چیز دیگری جستجو کنید وگرنه کسی بدون دلیل سکوت نخواهد کرد آن هم آقای حسنی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نگين
۰۸:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
مثلا الان شما با نوشتن اين متن خيلي كار درستي كردين؟ فقط خانم نامداري كارش اشتباه بوده؟ حداقل حرفاي خانم نامداري درباره خودش بوده و كاملا به خودش مربوط بوده كه چي بگه و چي نگه. شما كه با ايشان ارتباط داشتين اگه مقصود دوستانه اي داشتين خصوصي اين حرفا رو ميزدين نه اينكه انقدر قضاوت گر و يكطرفه حرفاي دلتون رو كه كاملا شخصي هستن، رسانه اي ميكردين. واقعا كه الان شما گل و زدين.
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۰۰:۵۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
شتزسواری که دولا دولا نمیشه.
حتماایندفعه هم فرزادزنگ زده گفته یه متن بنویسی.شایدهم تا دوازده شب هر دو باهم نشستیدو متن تنظیم کردید.خانم نامداری به عنوان یه مجری بااین خبرصداقتشوبه مردم نشون داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
وا ... نمی شه که! اونوقت همه ملت الکی فکر کنن این 2 تا هنوز با هم هستند!!!!!!!!! آخرش که چی ... شما عادت دارین همش به همه دروغ بگین حالا یه آدم صادق پیدا شده می خواین اونم عین شما بشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
گند بزنه این فضارو
چه فضایی؟
فرهنگ غربی کاملا غالب شده بر اکثر اهل رسانه
به جان خودم میدونستم این ازدواج به بار نمیشینه
چون این دو اصلا با هم سازگار نبودند و نیستند
فرزاد یک آدم خشک و مستبد و مغرور
و در مقابل خانم نامداری خلاف این خصوصیات رو دارن
واقعا باید به حال اینگونه آدمها افسوس خورد که براحتی و بدون شناخت از درون هم و صرفا از روی احساسات زود گذز تصمیم به ازدواج میگیرن و خیلی راحت تر از اون از هم جدا میشن
این آدمای مفت خور که از رسانه و پول ملی به جاه و مقام رسیدن آیا رسالت خودشون رو در قبال مردم بجا آوردن؟
لااقل اگه دردی رو دوا نمیکنید بدترش نکنید مفت خورای بی بندبار
به قول قدیمیا طلاق حرام ترین حلال خداس
که امروزیا خیلی راحت بارها ازدواج میکنند و طلاق میگیرن...
بی خیال!
Iran (Islamic Republic of)
ziba
۱۱:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
vaghean in khabar haghighat dare???? kheyliii narahat shodam :(
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۰:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
برای نویسندۀ این مطلب مینویسم:
آقای محترم (از صحبت هاتون کاملاً مشخصه که شما آقا هستین)،
من دوره ای طرفدار هر دو مجری بودم و دوره ای بی تفاوت یا حتی دلزده از هر دو. این رو اول گفتم که مشخص کنم علاقه ای به هیچ کدوم ندارم و حوصلۀ طرفداری الکی از کسی رو هم همینطور.
شما به عنوان دوست آقای حسنی حق داری اینطور از همجنس و دوست خودت دفاع کنی. چه بسا که این دفاعیه هم به درخواست خود آقای حسنی منتشر شده. همونطور که خودشون امر کردن خبر مراسم عقدشون با ایییین همه آب و تاب منتشر بشه که این هم جای تأسف داشته واقعاً. آدمای معروف زیادی ازدواج کردن و خبر ازدواجشون هم خیلی عادی به گوش همه رسید. مهم اینه که بعضیا به شدت خودبین و خود بزرگ بین هستن، و این صفت توی همۀ بخشای زندگیشون دیده شده و میشه.
آیا این حرف که «قبل از اینکه همسر کسی باشم، مجری تلویزیونم» برای شما (یا بهتر بگم، برای آقای حسنی) انقدر گرون تموم شده؟ با هوش متوسط هم میشه منظور اصلی این حرف رو فهمید. خانم نامداری خواستن بگن «آزاده نامداری» به خاطر ازدواج با کسی «آزاده نامداری» نشده. هرچی که بوده، چه خوب و چه بد، از قبل بوده و هنوز هم هست، و ماهیتش تغییری نکرده. پس انقدر سوء برداشت خودتون رو توی بوق و کرنا نکنین. کی گفت مجری بودن از همسر مرد ایرانی بودن با ارزش تره؟ اصلاً چه ربطی داشت؟!
دلِ خوشی از هیچ کدومشون ندارم، اما این متن انقدر یک طرفه و جانبدارانه و تابلو بود، که نیاز به یه جواب دست و پا شکسته داشت لا اقل، که کسی فکر نکنه مردم واقعاً ... هستن و منتظرن تا ببینن از دهنشون چه حرفی بیرون میاد تا ملت هم سر تأیید تکون بدن براشون.
Iran (Islamic Republic of)
szd
۱۰:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
باید به نظر همه احترام گذاشت، حتما خانم نامداری با توجه به شرایطشان صلاح دیدند که موضوع را اعلام کنند و این موضوع را نباید ابنگونه جلوه داد که کار اشتباهی کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۰:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
شماي مخاطب ناراحتي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
البته انتظارش می رفت،این را از تیکه هایی که این 2 مجری خوب(در حرفه) در برنامه تحویل سال 93 به هم می انداختند و حاضر جوابیشان به یکدیگر میشد حدس زد،البته کار این خانم بسیار زننده بود(اعلام جدایی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
خوب آقای حسنی چرا با کار کردن خانم نامداری مخالفند .بله اگر مجری گری انسان را به خدا نزدیک تر کند چرا که نه مجری گری از همسر کسی بودن به مراتب بالا تر است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
معلومه این بار هم فرزاد حسنی خودش متن رو نوشته و ویرایش کرده
اونا رو ول کن خودت خبرنگار مستقل باش!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
وقتی هیچ نظری رو تایید نمیکنید؛چرا قسمت نظر می‌گذارید تو خبرهاتون؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
خانم نامداری خیلی جوان تر از آقای حسنی هستند وبه خاطر همین باخود فکر کردند شاید با این اتفاق موقعیت شغلی شان هم به خطر بیافتد به همین خاطر گفته اند در رسانه اول مجری بوده اند .که واقعیت هم همین است ماآزاده نامداری را هنوز هم مجری خوبی می دانیم .
Iran (Islamic Republic of)
ببر خفته
۰۰:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
تیتر خبر اشتباهه
این خبر نگار(راوی متن)خبرطلاق رامنتشرنکرده
بلکه خبر ازدواج را منتشر کرده
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۰:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
فرزاد حسنی حروم شده‌ ،انشالله به کسیکه لیاقتش رو داره برسه .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
من حرفای خانم نامداری را بطور کامل خوندم .ایشان به کسی بی احترامی نکرد ولی مطمئنم اقا فرزاد هم چنین هستند.
تعجبم در این است چطور میشود در یک خانواده بزرگ سیما وخانواده های حسنی ونامداری کسی نتونست جلوی این اتفاق را بگیرد.!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
همشون همین طورن..... با برچسب هنر جلو میانو آخر سرم که.....!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
شما نباشه خودتونو به خواب زدین خوبه یه نگاهی به دور وبر اهالی هنر بیندازین از این خبرا زیاده -
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محسن
۱۷:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
خانوم نامداری حق دارن فرزاد خیلی گستاخو... بود! بهمم نمیخوردن نمیدونم چجوری ازدواج کردن اینا بخدا از اولم میدونستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
همون روزی که این دو نفر نامزدی خودشون رو شروع کردن میشد حدس زد که این دو نفر به هم نمیان ولی ای کاش .... حیف از این اتفاق بعدی و صد حیف از این کار بی اخلاق خانم نامداری !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
خانمها در سالهای اخیر تندخو شدن و خودشون رو همیشه حق به جانب میدوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
تو چرا مدافع فرزاد حسنی هستی
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۱۴:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
آقای خبر نگار چون فرزاد حسنی دوستته داری ازش طرفداری می کنی به عنوان یک خبرنگار حق نداری با لحن توهین آمیز خانم نامداری را مخاطب قرار بدی اگر برنامه سال نو شبکه دو رو میدیدی به خانم نامداری حق میدادی باید طلاقش رو علنی میکرد نمیشه که همیشه اون رو به عنوان همسر فرزاد حسنی بشناسن .امیدوارم این دفعه شوهری نصیبش بشه که لیاقتشو داشته باشه نه یکی مثل فرزاد حسنی>>>
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۴:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
اتفاقا از همون اول مشخص بود این دوتا بهم نمیان، کاری به خانم نامداری ندارم ولی از این یارو حسنی با اون ابروهایی که عین دخترها بر میداره بیشتر از این هم انتظار نمیرفت. واقعا به این آدم هم میشه گفت "مرد" ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
فرزاد حسنی از اول اشتباه کرد...این دو نفر ب درد هم نمیخوردن...حسنی حیف بود
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۴:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
چون مجریه نباید طلاق میگرفت؟؟
این یک مسئله کاملا شخصیه که هیچکس نباید راجع بهش قضاوت کنه
نویسنده ی این متن کاملا یک طرفه قضاوت کرده و فقط از آقای حسنی دفاع کرده
خانم نامداری صریح نظرشو گفته اما فرزاد حسنی به وسیله ی یک نویسنده و با فریبکاری
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۳:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
مگر اينها كه هستند كه ازدواج و طلاقشان به اينصورت بزرگنمائي و خبري ميشود. ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۳:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
فرزاد حسنی با اون حرفایی که توی برنامه ی زنده با خانم نامداری میزد باید هم زندگیشون به هم بخوره
Germany
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
هر دوشون عوضین.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
نمی دونم چرا آزاده رو مقصر میدونید
اما من آقای حسنی رو هم مقصر می دونم
البته این خبر دیر یا زود رسانه ای میشد
اما همه چیز به گردن خانم نامداری نیست
هیچ کس تا زیر یک سقف با کسی زندگی نکند
نی تواند کامل او را بشناسد
گاهی وقتها شانسی همه چیز خوب پیش می رود وگاهی اوقات نه..............
برای تمام کسانی که بن بست میرسند و زود جدا میشوند ناراحتم و می دانم غم سنگینی است مخصوصا اگر کسی مشهور هم باشد
امیدوارم هر دو موفق باشند، شاید روزی برسد که خبر آشتی آنها را بشنویم
و این اتفاق شاید روزی بیفتد
Spain
عاطفه
۱۳:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
آزاده یک زن نمونه ی فوق العاده اس.
فرزاد حسنی رو هم مردم می شناسن. عیب از فرزاد حسنی بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
والا به لا، ما هیچ وقت این مجری و هنر پیشه های سینما و تلویزیون را الگو خود قرار ندادیم. چون اگر این طور می شد کلاهمان پس معرکه بود. خواهشمند است هی در رادیو و تلویزیون خط ندید که آقا ی بازیگر، بازیکن و یا هر آدم محترم دیگه که در برنامه هاتون به عنوان الگو معرفی می کنید. اقا چطوری بگیم ما ما الگویمان یه چیز دیگه است. و اون هم عقل مان که خداوند مهربان را بشناسیم.
بخدا بخدا این برنامه هاتون فقط به درد بیکاراست که من هم جزو اونها هستم. که وقت تمان را پر کند.
Iran (Islamic Republic of)
saba
۱۳:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
لطفأ حرف مفت نزن،
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
اگر طلاق و جدایی دونفر احوال شخصی است و نباید منتشر شود ، ازدواج دو نفر هم موضوع شخصی است و نباید رسانه ای شود پس جرا آن را با ذوق و شوق رسانه ای و عکساشو منتشر کردید؟ آقای نویسنده! به فرض که این روش جناب عالی رو بپذیریم ، اگر چند ماه دیگر خبر ازدواج خانم نامداری را با فرد دیگری منتشر کردید اونموقع مردم هاج واج نمی مونند که چه خبره؟!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
با این نوشتتون هر چی کاسه کوزه است رو سر خانم نامداری شکستید.چرا یکطرفه قضاوت میکنید !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
یکطرفه به قاضی رفتی ازخانم نامداری عذرخواهی کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
به نظر من نویسنده ای که اخبار رو منتقل میکنه حق نداره این طوری به طرف مقابل بپره و از کسی دفاع کنه....شما که از اتفاقات بینشون حبر ندارین پس الکی نتیجه گیری نکنید شاید فرزاد حسنی اشتباه بزرگتری کرده که حرفی نمیزنه فقط میگم شاید بهن ظر من برای یک خبرنگار صرفا انتقال خبر درست و واقعی بدون توجه به احساساتی که شاید نتیجه دوستی با آقای حسنی بهتر واینکه نظرخودتون رو تو اخبار نگونجونین.تشکر
Russian Federation
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
همیشه خانم ها با کلیشه محکوم میشن. چطور اگر یک آقایی برای کارش ارزش قائل بشه و حتی زندگیش هم تحت تاثیر قرار بگیره، کسی محکومش نمی کنه اما ارزش زن را فقط به همسر بودن می دونند؟ حق این خانم بود که برای کارش توی زندگی ارزش قائل بشه و پای شغلش بمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
به عزیزان خبرنگار و رسانه ای :
ای کاش این تقیدتان به حفظ حریم شحصی هم صنفی هایتان را به همه جامعه بسط می دادید و همه مردم را لایق این بزرگواری و غلاف قلم می دانستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
اینها مرفهین بی درد هستند با دیدن 1نفر دیگر تصمیمشان عوض می شود و جدا می شوند اینقدر مهمش نکنید به مشکلات مردم بپردازید
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
به نظرم این ازدواج از همون اولش اشتباه بود آقای حسنی بسیار مغرور و از خود راضی است و خانم نامداری بلکه هر زن دیگری با این آقا به همین نقطه میرسد. شخصیت خانم نامداری زیر سایه غرور فرزاد حسنی شکست و فکر کنم خانم نامداری کار درستی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۲:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
آقای فرزاد حسنی که همیشه آبروی اینو اونو میبرن حالا که نوبت به خودشون رسیده ساکت شدن!!!
این موضوع باعثه از بین رفتن آبرو نمیشه ولی تلنگری هست برای اینکه مجریان قبل از هر حرفی در مورده هر کی یه فکر بکنن بعد سخن رو روی زبونشون جاری کنن.
اونجا که جلوی 70 میلیون،اخلاق خونواده ی خانومشو میکشه وسط چرا اونجا رو فراموش میکنید ولی حالا که ساکت مونده رو میاید تقدیر میکنید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۱۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
شما که این همه نوشتی اول یه نگاه به خودت توی اینه مینداختی سایت خبری جای رفیق و رفیق بازی نیست برادر من که به طرفداری از دوست تون چهره یکی دیگه را خراب میکنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
لطفا اين دو جمله را باهم مقايسه كنيد

چرا فرزاد با آن زبان نیش دار و تند و البته بی پروایش (که بارها و بارها چوبش را خورده)، قفل سکوت به زبانش زده و لام تا کام حرف نمی زند؟

شخصا از فرزاد حسنی به خاطر سکوت معنادارش بعد از انتشار گفتگوی جنجالی آزاده نامداری تشکر می کنم که حداقل با قفل زدن به زبانش اجازه نداد بیشتر از این حیثیت و حرمت صداوسیمای ایران از بین برود.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
از شنیدن جدایشان ناراحت شدم واقعا چهجوری راحت دارن از طلاق حرف میزنند اینم الگوبرداری غلط از غربه.

الگوی همه ما امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
لایک
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۱:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
ممنون از متن بسیار زیباتون
طلاق یکی از منفورترین اعمال نزد خداوند است حالا متاسفانه در کشور ما مد شده که طلاق بگیرند و آنرا رسانه ای کنند.
توهین به کسی نباشد ولی بعضی از ماها اسم "مسلمان" را یدک میکشیم.
به امید روزی که واقعا "مسلمان" شویم
Iran (Islamic Republic of)
sahar
۱۱:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
من روز اول وقتي خبر ازدواجشونو شنيدم گفتم آزاده بزرگترين اشتباه زندگيشو كرد، فكر نكنم كسي تو اين دنيا باشه كه بتونه پابه پاي زبون فرزاد حسني پيش بره و از ادامه راه با اون نبره....مطمئن بودم اين ازدواج سرانجامي نداره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
دومغرور چطورمی توانندباهم باشند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
عجب .اقای دوست فرزاد حسنی:اجازه: اولن اینکه رسانه ایی بشه یا نشه نه به شما نه هیچ کس دیگه ایی مربوط نیست...دوما ایناهم مثل همه دوتا جوون که بیشتر در مرحله ی کلام استادن تا عمل پس محکوم کردن و .. اینا نداره یه روز شلوغش کردن که دارن ازدواج میکنن یه روز هم این جوری ...حالا اقای حسنی ساکته یا ناراحته یا حالا هر چی...خوب باشه...هر کسی توی یه چشم هست دردسرش بیشتر هست....دختر جوون یه حرفی زده خیلی هم مودب من کاری به درست یا غلط بودن حرفش ندارم تموم میشه میره این دوستای رسانه ایی شما هستن که روغن اشو داغ میکنن استادددددد.....در ضمن مثلا اقای شریفی نیا یا مثلا محب اهری یا اقای جوان بیان از طلاقشون حرف بزنن..حیفم اومد اسم اقای اهری رو قاطیه این دوتا نوشتم ولی خب پیش میاد.....اینقدر شلوغش نکنید دوست اقای حسنی ...لازم هم نیست الگوی شما ونسلتون خانوم نامداری یا اقای حسنی باشه...الگوی هر دختر مسلمون حضرت خانوم فاطمه (س) و هر پسر مسلمون با شرافت حضرت علی (ع) هست.الگویی که نقص نداره...این نیز بگذرد....
-
سارا
۱۱:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
کی گفته که میلیونها نفر از مردم اینها را الگوی خودشان قرار میدهند؟ علی الخصوص فرزاد حسنی . یا چنان نوشتید که کوچه پس کوچه های جماران لحظه شماری میکردند که فکر میکنی چه اتفاق مهمی در حال رخ دادن بوده . خیلی باورتان شده که مهمید
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۱:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
این حرفا چیه؟؟؟ حرفی که دهن به دهن می چرخید رو تایید کرد تا اگه فرزاد خان شما رو فردا با کس دیگه ای دیدند سرکوفت به هیچ کدوم نزنن!!!
خانم نامداری هم گفتگوی کاملا نرم و بدون حاشیه ای داشتند و اصلا جنجالی نداشت!
فقط گفت طلاق گرفته که کاملا طبیعی بود!
لطفا چاپ کنید
Iran (Islamic Republic of)
لیلا صحت ازقمصر
۱۰:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
آقای دوست فرزادخان خودتان می دانید این ازدواج ازاول هم اشتباه بود وهمه مردم میدانستند پس چه بهتر که درنطفه خفه شد پس نباید به خاطر رسانه زندگی خود راخراب کرد گرچه بازتابهای منفی هم داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
شاید آزاده به اندازه فرزاد قلم نوشتن در لفافه رو نداشته!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
درست است ولی سیاسیون می گن مسائل زندگی ما مهم است و اقتصادیون میگن مسائل زندگی ما مهم است و هنرپیشه ها میگن مسائل زندگی ما مهم است و ورزشکار را هم می گین مسائل زندگی ما مهم است پس وظیفه همه مردم این است که به مسائل مهم زندگی و اخبار زندگی این آدم های مهم رسیدگی و تمام تلاش خویش را جهت برطرف نمودن مشکلات ایشان و هزینه های جاری از نظر فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و هنری پرداخت نمایند تا مسائل و مشکلات ایشان حل گردد و هر گونه اخبار که به صلاح ایشان نباشد نمی بایست انتشار یاید و مردم نباید خبر داشته باشند این درصورتی است که هر کدام از این گروهها با دید مردم به مکان و جایگاه فعلی خویش رسیده اند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۰:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
آقای خبرنگار که این افتخار مهم اولین بودن برایت حاصل شده به نظر می رسد همان طور که برای انتشار خبر ازدواج ساعت ها با آقای حسنی سرو کله زدی تا متنی درخور بنوسی برای این متن هم ساعت ها یا با او و یا بی و او درگیری داشته ای. اصلا معلوم نیست هدفتون از این متن چی بود. کاری که نباید می شد اتفاق افتاده دیگر مخفی کردن و مواخذه اینکه ای وای چرا گفتی ندارد. مثلاً قرار بود با مخفی کاری معجزه ای رخ دهد. اگه خبر طلاق خصوصی زندگی دو نفر هست خبر ازدواج هم همینه. چطور موقع انتشار خبر ازدواج کار خوبی کردید اما جون تو این مورد شما اولی نبودید شد اخ و بد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
آقایی که این مطالی رو نوشتی شتر سواری که دولا دولا نمیشه اکه آزاده نامداری نمی گفت بالاخره یک روزی خبرش مثل الان مثل یک بمب مترکید از همون اولش هر کسی که دو بار اجرای این دو نفر رو میدید می فهمید که وصله هم نیستند
-
حامد
۰۹:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
ان الله تعز من تشا و تذل من تشا . فرزاد حسنی عزیز ، قدری بیندیش به این که «چرا ؟» امیدوارم حالت روز به روز خوب شود و زندگی ات سرشار از شادی شود. برای خانم آزاده نامداری هم آرزوی خوشبختی می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم از فردوس
۰۹:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
خیلی یک طرفه نوشته شده متن شما کاملا مشخص است که بخاطر دوستی شما با اقای فرزاد حسنی و حسن نیت شما طوری نوشته شده که انگار تمام اشکالات در خانم آزاده نامدار بوده غافل از اینکه همیشه در زندگی مشترک تمام اشکالات از یک نفر نیست هر دوطرف مشکل دارند
Iran (Islamic Republic of)
خد یجه
۰۹:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
اقای خبرنگار اصلا هیج تعجبی ندارد چون ما مردم میدانستیم این دو نفر از هم جدا می شوند اتفاقلا خیلی طول کشیده
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
دوست عزیز نویسنده یک بار دیگر تمام قد رفاقت شان رو به فرزاد حسنی ثابت کردن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
خیلی جالبه!نویسنده میگه زندگی شما دو نفر به هیچکس در کره ی خاکی مربوط نیست بعد قضاوت میکنه حقو میده به رفیقش؟!عزیز من.شما چه میدونی آقای حسنی عزیز چطور در زندگی شخصی اش رفتار کرده؟من مطمعنا کار را به جایی رسانده همین آقای حسنی که این اتفاقات افتاده و قطعا هر دو به نوبه ی خود مقصرند وشما حق نداری بگویی آقای حسنی بسیار ناراحت است وانگار خانم نامداری خوشحال است! و جالب اینکه yjc هم این دیدگاه شما را نشر بدهد اما حرف های خانم نامداری را نگذارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
معلومه خیلی با فرزاد حسنی رفیقی،چه بیخودی جو میدی،میخاستی تا کی حرف نزنه،بعد اینکه دوباره ازدواج کرد!؟
Iran (Islamic Republic of)
222
۰۸:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
خانم نامداری کار درستی کرده بیخود جنجال درست نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
این متن رو یکی از دوستان اقای حسنی نوشته
اگه میخواهید عدالت رعایت شود متن نوشته شده توسط دوستان خانم نامداری رو هم انتشار بدید ،
یک طرفه به قاضی نروید
Iran (Islamic Republic of)
زينب
۱۶:۴۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
ناشناس محترم سند بدون مدرك به خورد مردم نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
ناراحت شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
این مشکل خیلی از آدم های امروز شده،من برای خودم کسی هستم زیر بار حرف مردان نمیروم
Iran (Islamic Republic of)
اشكان
۰۴:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
ايشون اليس در سرزمين عجايب هستند و سديدا هم به توجه احتياج دارن... معمولا زن هايي كه به توجه احتياج دارن همسران خوبي از اب در نميان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
حرفهای قابل تاملی بود و در عین حال حقیقت.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۳:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
آی گفتی نویسنده ی محترم!منم همینو میخواستم بگم,
اصلا درست نبود مصاحبه ی خانم نامداری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
..... مگر نشنیده ايد ونخوانده ايد که از معصوم(ع) روایت شده است در گرمای تابستان خطبه عقد جاری نکنید که قطعا به جدایی می کشد؟؟!!
شاید خیلی ها باور نکنند ولی بنده این چندمین بار است که می شنوم افرادی در موقع گرما(حوالی ظهر) در تابستان ازدواج کرده اند وجدا شده اند!!!
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۲:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
اكرقراربود اين ماجرا راز باقي بمونه جرا اصلا ازدواج اين دو نفر توبوق وكرنا افتاد_اين حق طبيعي خانم نامداري بود كه خودش بخوادبكه يانه درحاليكه خيلي ها هم جداييشونوبقول شما ميدونستند ،لازم بوده ازخودش دفاعي داشته باشه تازه مكه جي كفته بنده خدا؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۲:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
اكرقراربود اين ماجرا راز باقي بمونه جرا اصلا ازدواج اين دو نفر توبوق وكرنا افتاد_اين حق طبيعي خانم نامداري بود كه خودش بخوادبكه يانه درحاليكه خيلي ها هم جداييشونوبقول شما ميدونستند ،لازم بوده ازخودش دفاعي داشته باشه تازه مكه جي كفته بنده خدا؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۱:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
به نظرمن این کسایی که شعاری حرف میزنن برا بقیه میگن خودشونو سوای مردم میدونن؛آزاده هم جزوشونه؛متاسفانه طلاق رو هنرمندا عادی کردن؛همیناهستن که فردا روسری روهم قبول ندارن؛آزادی ازنظرشون چندتاازدواج بدون فکرقبلی؛اینادنبال عادی سازی گناهن بدون درنظرگرفتن موقعیت خودشون وتاثیرپذیری جامعه؛به نظرمن آقای حسنی نبایدناراحت بشن چون آزاده بااین حرکتش خودشو نشون داد
Iran (Islamic Republic of)
سوشیانت
۱۴:۲۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
انصاف داشته باش ریحانه مثلا تویه خانمی! میفهمی وقتی جداشدی مدام از همسر سابقت ازت بپرسن ناراحت نمیشی! ازاده فقط گفته جدا شده ! ولی فرزاد جلوی هفتاد میلیون خانواده همسرشو به سخره گرفته!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۱:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
نمیدونم چه گیری دادین به این دوتا که من ازشون خوشم نمیاد!!!
دی:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
فرزاد حسنی یکی از بدترین اخلاق های بد بیین مرد هارا داره اونم اختیار تکلمش دست خودش نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
این بنده خدا هم رفیق فرزاد حسنی هست می خواهد یه دفاعی از دوستش بکنه
وگرنه همه می دونن خانم ها احساساتی هستند و به مدت طولانی هم نمی تونن احساساتشون رو بروز ندن
وقتی دائم ایشون رو با عنوان همسر فرزاد حسنی صدا می کنن حق هم دارن که واکنش نشون بدن
کاملا طبعیه
یعنی هر زن دیگه ای هم بود واکنش نشون می داد
نویسنده این متن ظاهرا با اخلاق خانم ها آشنایی ندارن
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
اقای حسنی باندازه کافی در برنامه سال تحویل حتی انسان بودن خانم نامداری رو زیر سوال بردن کار خاصی نکرده که جواب نداده . همونقدر که ایشون حق سکوت دارند خانم نامداری هم حق صحبت کردن