عضو شورایعالی استانها با اشاره به بخشی از ساختار نظارتی شورا گفت:شورایعالی استان‎ها به عنوان متولی نظارت بر وضعیت استان‎ها و شهرستان‎های کشور باید از مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‎ها باخبر باشد.

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر ساختار ارزش افزوده شهرداری ها و دهیاری ها ابراز داشت: معاون عمرانی وزیر کشور بروی مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها و دهیاری ها نظرات زیادی داشتند .

عضو شورایعالی استان‎ها با بیان این مطلب که شورا در کنار مجلس شورای اسلامی باید نسخه ای از وضعیت مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‎ها و دهیاری‎ها داشته باشد،گفت: شورایعالی استان‎ها نیز به عنوان یکی از متولیان نظارت بر وضعیت استان‎ها و شهرستان‎های کشور باید از اعداد و ارقام با خبر باشد.


عضو شورایعالی استان‎ها در ادامه این مطلب افزود:من به عنوان نماینده شورایعالی استان‎ها به سازمان دهیاری‎ها و شهرداری‎ها معرفی شده ام ولی در طول این چند ماه هنوز جهت حضور در جلسات آنها از من دعوت بعمل نیامده است و این موضوع با توجه به نامه رسمی با امضاء دکتر چمران هنوز اتفاق نیفتاده است.


قانبیلی با بیان اینکه شوراها از جایگاه ویژه ای در قانون اساسی برخوردار هستند،نقش شوراهای اسلامی شهرها را در رفع معضلات شهری مهم دانست و اظهار داشت:اعضای شوراهای اسلامی بدون حقوق و کوچکترین درخواست مالی در راستای توسعه شهرها و استان‎های کشور قدم برداشته‎اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.