کودکان شهرستان دهلران به نشانه همدردی با بچه های مظلوم و معصوم غزه از فرسنگ ها و صدها کیلومتر دورتر نقاشی های خود را به آنان تقدیم کردند.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ بیش از 100 کودک دهلرانی به همراه پدران و مادران خود با حضور و تجمع در سرسرای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر و خلق نقاشی های زیبا اما در عین حال غم انگیز، تصویرگر جنایت های رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس در غزه شدند.
بچه های دهلرانی در این اثرها، اندوه خویش را از شهادت و مجروح شدن همسالان کودک خود و نیز حمله تانک ها و هواپیماها به مناطق مسکونی و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه در شهرها و روستاها بر روی کاغذ نشان دادند.
این نقاشی ها بهترین سند برای به تصویر کشیدن  و بیان احساس نوع دوستی و نیز ابراز رنج و غم بچه های مسلمان ایرانی از مظلومیت تاریخی کودک فلسطینی و همچنین پیامی پر مغز و معنا در محکومیت جنایت های سران و نظامیان رژیم ددمنش صهیونیستی است که در حال و هوایی کودکانه و حس معصومانه خلق می شود.
کودکان دهلرانی همچنین در ادامه این برنامه با شعارهای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر صهیونیست کودک کش» فریادگر خشم و انزجار خود از جنایت ها و اقدام های رژیم صهیونیستی در کشتار کوچک و بزرگ و زنان و کودکان غزه شدند.
فرماندار دهلران با حضور در جمع این کودکان و محکومیت جنایت های غیرانسانی صهیونیست ها گفت: این حضور و نقاشی های معنادار شما بچه ها نشان از عشق و علاقه کودکان ایرانی به همسالان مظلوم خود در غزه است.
امیدعلی سبزی افزود: کودک کشی های امروز در کنار اوج وحشی گری و جنایت های غیرانسانی صهیونیست ها، فاجعه ای بسیار وحشتناک و دردناک نزد همه ملت ها به شمار می رود که باعث تنفر بیش از پیش و انزجار بی سابقه افکار عمومی جهانیان از اسراییل غاصب و منحوس شده است.
 
 انتهای پیام /ب
برچسب ها: نقاشی ، کودکان ، دهلرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.