رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: نخستین جشنواره شعر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ حجت حسنی افزود: امسال نخستین جشنواره شعر شاهچراغ(ع) با محوریت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع)، همزمان با هفته دفاع مقدس در شیراز برگزار می شود.

وی بیان کرد: این جشنواره ادبی با موضوع های حضرت شاهچراغ(ع) در شعر دفاع مقدس، حضرت شاهچراغ(ع) در گویش بومی محلی، خاطره منظوم از حضرت شاهچراغ(ع)، ام احمد مادر آسمانی، قرابت حضرت اباالفضل(ع) و حضرت احمد بن موسی(ع) و جود و بخشندگی حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه وجود حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نعمت خداوند برای مردم استان فارس و شیراز است افزود: هنرمندان و شاعران استان فارس برای شرکت در این جشنواره همت کنند.

حسنی ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثارخود را تا 15 شهریورماه 93 به دبیر خانه این جشنواره به نشانی شیراز- بلوار جمهوری اسلامی روبروی صدا وسیمای مرکز فارس- کوچه 26 سمت چپ ساختمان دوم- ساختمان جهاد سازندگی واحد سازمان بسیج هنرمندان فارس و یا از طریق ایمیل به نشانی meshkatesher@chmail.ir ارسال کنند.

وی گفت:علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشترباشماره تلفن های2296029-0711 و یا شماره 0917688660 تماس بگیرند.

حسنی افزود: آیین افتتاح این جشنواره شهریورماه امسال و اختتامیه آن همزمان با هفته دفاع مقدس در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.