مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبای قم و پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی را از دست داده که موفق به جذب بازیکنان جایگزین نشده است.

سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی را از دست داده که متأسفانه نتوانسته جایگزین خوبی برای این بازیکنان جذب کند.

پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکن بزرگ می‌خواهد و ترکیب‌ نیروی جوان و باتجربه می‌تواند به این تیم محبوب و مردمی کمک کند، به نظر من امسال پرسپولیس با توجه به اینکه بازیکنان خوبی از دست داده به مشکل خواهد خورد.  
 
وی افزود: همانگونه که مشاهده کردیم شاید اگر بازیکن با تجربه ای چون علی کریمی در این تیم حضور داشت، بازیکن جوانی مانند صادقیان مرتکب آن اشتباه نمی‌شد.  
 
در هر صورت برای این تیم پرطرفدار و مردمی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که شاهد روزهای بهتری برای این تیم بزرگ باشیم.  
 
سعید عزیزیان در خصوص شرایط تیمش گفت: اولین بازی تیم ما با تیم ذوب آهن در قم بود همانطور که می‌دانیم معمولا اولین بازی، بازی سختی است و سعی ما بر این بود که در درجه اول گل نخوریم.  
 
وی در خصوص بازی صبا مقابل ذوب آهن افزود: کارهایی که مدنظر سر مربی بود در زمین اجرا شد و بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و تیم ذوب آهن هم تیم خیلی خوبی است که بازیکنان خیلی خوبی از قدیم در اختیار دارد و چند بازیکن جدید نیز که با آمدن یحیی گل محمدی به این تیم اضافه شده است در کل باعث انسجام این تیم شده است.  
 
ولی ما با دوندگی بسیار بالای بچه‌ها توانستیم که سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و کسب این سه امتیاز تیم‌مان را از لحاظ روحی روانی در سطح خوبی قرار داد.  
 
عزیزیان ادامه داد: بازی دوم که در انزلی بود و همانگونه که تمام اهالی فوتبال می‌دانند بازی کردن در انزلی واقعا سخت است. ملوان تیم خوبی است که خوب کار می‌کند. این تیم حمایت با خیل عظیم هوادارنش دارای روحیه مضاعف می‌شود. هواداران این تیم همواره با تشویق‌های مکررشان، تیمشان را به جلو هدایت می‌کنند و این کار را برای سخت کرده بود ولی بچه‌های ما هم توانستند به نسبت خوب کار کنند و توانستیم با تساوی از این بازی  به خانه برگردیم.  
 
عزیزیان درباره بازی بعدی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: در بازی سوم خود، میهمان هستیم، پدیده تیمی می‌باشد که بازیکنان با انگیزه بالایی دارد و همچنین این تیم از مربی خوبی نیز برخوردار می‌باشد.  
 
این تیم بازیکنان خوبی نیز جذب کرده که از جمله بازیکنان جدیدش فوروارد فصل گذشته صبا، رضا غیاثی می‌باشد که در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و از انگیزه بالایی بالا برخوردار می‌باشد.  
 
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبا در خصوص نحوه بازی تیمش مقابل پدیده بیان داشت: ما باید از فشار بازی کم کنیم و به فکر حمله و خبر حمله باشیم تا بتوانیم امتیاز ممکن را از این بازی کسب کنیم. 

عزیزیان در ادامه بیان داشت: در وحله اول باید دروازه‌ امان را بسته نگه داریم و سپس به فکر پیروزی باشیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، بزرگ ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار