مربی تیم استقلال گفت: بازی با سپاهان، بازی 6 امتیازی محسوب می‌‌شود.

کریم بوستانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تیم در حال حاضر دارای شرایط خوبی است. توانستیم از دو بازی اول لیگ 6 امتیاز بگیریم و جز مدعیان قرار بگیریم.  
 
وی در ادامه گفت: بازیکنان جوان و جدید ما خوب توانستند خود را در تیم پیدا کنند و هواداران هم استقبال خوبی از آنها داشته‌اند. در این میان محسن فروزان به نوعی دروازه استقلال را بیمه کرده است.  
 
مربی استقلال تصریح کرد: این هفته با تیم خوب سپاهان اصفهان بازی داریم که دارای افتخارات بسیاری است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد.این بازی یک بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود و می‌توانیم با پیروزی در این بازی صدر جدول را از آن خود کنیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: ما فصل پیش تا آخرین هفته امیدوار به قهرمانی بودیم، ولی بدلیل جدا شدن چندین بازیکن تأثیرگذار و اتفاقاتی که در تیم افتاد، قهرمانی را از دست دادیم.امید داریم که در این فصل اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود و بتوانیم با قدرت تمام بازی‌ها را پست سر بگذاریم.  
 
مربی استقلال در پایان خاطر نشان کرد: ما در این بازی خوشبختانه محروم نداریم، ولی عمران‌زاده، صادقی و به احتمال زیاد کرار را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: بوستانی ، سپاهان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار