کرانه باختری منطقه‌ای استراتژیک برای حذف صهیونیست‌ها؛

حضور نامحسوس گروه‌های مقاومت در کرانه باختری + فیلم

کرانه باختری که منطقه‌ای استراتژیک در سرزمین‌های اشغالی است چنانچه مسلح شود، چالشی بزرگ برای امنیت صهیونیست‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، منطقه کرانه باختری باختری بخش‌های کوچک و جدا از هم در سرزمین فلسطین است که یکپارچگی خاصی ندارد و بعد از امضای معاهده اسلو بین یاسر عرفات و رژیم صهیونیستی تا حد زیادی از معادلات بین‌المللی کنار رفت.

وجود تعداد زیادی شهرک‌نشین صهیونیست و شهر بیت‌المقدس در کرانه باختری، و همچنین هم مرز بودن آن با بسیاری از شهرهای اشغالی اهمیت این منطقه را دوچندان کرده است زیرا چنانچه کرانه باختری که هم‌اکنون غیر مسلح است، مسلح گردد، به جای شلیک موشک‌هایی با برد 80 تا 100 کیلومتر با موشک‌هایی با برد 15 تا 15 کیلومتر نیز خطری مهم برای صهیونیست‌ها تلقی می‌شود.

حضور گروه‌های آموزش‌دیده مقاومت در کرانه باختری از این نظر که این منطقه تحت محاصره نیست و می‌توانند از آن خارج شوند بسیار حائز اهمیت است و تنها مشکل آنها نبود سلاح است.

همچنین سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت و ضرورت مسلح شدن کرانه باختری موازنه امنیتی محاسباتی صهیونیست‌ها را با چالش مواجه کرده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد علی سجادی
۰۷:۵۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
حواستون باشه ... ( داعش) 1700 دانشجوی شیعه رو در عراق یکبار اعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۱۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
باید دیگه اسرائیلو نابود کنن این بهترین فرصته به نظر من اول نابودی اسرائیل بعد نابودی داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
موشک‌هایی با برد 15 تا 15 کیلومتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
اگه بشه چي ميشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
باسلام بسیار کار مبارکی است که کرانه باختری نیز با غزه همدل شده وعلیه این غول بیابانی آماده شود لازمه محوشدن اسراییل همین است.رهبری انقلاب همیشه نکته های کلیدی میگویند امیدواریم گوشهای شنوا هوشیار شود.