صدا و تصویر همزمان فریاد در گلو مانده مظلوم را فریاد می‌زنند

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، این روزها آسمان غزه بیش از هر زمان، از ضربه و مشت ظالمانه و ویرانگر غاصب به رنگ کبود در آمده و آغشته به دود و آتشی است که چشم مظلومان بی گناه را غرق در خون کرده است.
 
این روزها کودکان بی دفاع به جرم ناکرده‌هایشان تاوان زیاده خواهی و حیوان صفتی رژیم خون آشامی را پس می‌دهند که حتی لفظ انسانیت و بشریت را در منجلاب نیستی خودشان فرو برده‌اند. کودکانی که به جای آرامش در حریم امن خانه‌هایشان و زندگی با نفس‌های گرم پدران و مادران خود، باید سر بر بالین خاک و خون بگذارند و از خرابه‌های سقف آوار شده بر آرزوهایشان مرگ ستاره‌هایشان را به چشم ببینند.
 
کودکانی که به جای بازی و بغل کردن عروسک‌هایشان باید بمب و گلوله را در آغوش خود جای دهند و مادرانی که به جای لالایی‌های عاشقانه باید نوای عجز و ناله بر بالین کودکان خود سر دهند و عزیزانشان را با تکه‌ای از قلب و وجودشان که از آماس درد و رنج متلاشی شده، با لرزش پر تمنای دستان خود به دامان خاک بسپارند.
 
این روزها خشم و بغض و نفرت سمفونی‌ای از درد و رنج کودکان، زنان و مردان بی دفاع را در پهنه‌ای از این کره خاکی نواخته است که صدای آب به قلب هر انسان بیدار، فارغ از هر دین و آئین و مذهب چنگ می‌زند و غلیانی از فریاد ظم ستیزی و دفاع از این ملت رنج دیده را در قلبشان به جوش و خروش می‌اندازد.
 
مردم پر از مهر و عشق ما نیز مثل همیشه در دفاع از مظلوم در مقابل ظالم در صحنه‌ی حمایت از مردم غزه حضور دارند و حداقل توانشان را برای نوازش زخم‌های جانکاه ملت آسیب دیده به کار می‌برند و با ابراز خشم از جنایت‌های آشکار رژیم صهیونیست،‌ فریاد حمایت از مسلمانان را به گوش جهانیان می‌رسانند.
 
صدا و سیما با پوشش خوب راهپیمایی مردم در روز قدس و اختصاص ویژه برنامه‌هایی در شبکه‌های مختلف، انعکاس و جبران همیشه بیدار مردم ایران را به شکلی واقعی به عرصه ظهور می‌رساند.
 
برنامه‌هایی که با حمایت مستقیم مردم و اقشار حوزه‌های فرهنگی و ورزشی و رسانه‌ای و هنرمندان همراه بوده است و بر هیچ کدام از طیف‌ها و گروه‌های سنی پوشیده نیست؛ به طوری که کودکان معصوم نیز در حمایت از هم سالان خود با جثه‌ی کوچکشان گامی بزرگ در حمایت از کودکان غزه بر می‌دارند. داریوش فرضیاییف عمو پورنگ محبوب بچه‌ها، با راه اندازی کمپین "کودک برای کودک" به حمایت از حقوق کودکان مظلوم غزه می‌پردازد.
 
به امید آن‌که با حاکم شدن عدالت و آرامش صدا و سیما، صحنه‌های امنیت و آزادگی این ملت را به تصویر بکشد.
 

یادداشت از: مریم یافتیان/

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار