ظاهرا مقامات غربی و رسانه های وابسته به آنها تصور می کنند که در حال فریب دنیای اطرافشان هستند اما خود فریب نمی خورند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ریسرچ؛ این پایگاه خبری در مقاله ای نوشت : آخرین دروغ مضحکانه ای که آمریکا و اتحادیه اروپا و رسانه های وابسته به آنها درباره اوکراین مطرح کرده اند , این است که نیروهای روسی به بهانه کمک به همراه نیروهای صلیب سرخ وارد خاک اوکراین می شوند و دیگر خارج نمی شوند . بهانه و فریب رسانه های غربی برای موضوعات مختلف نشان می دهد که آنها هیچ احترامی برای اطلاعات و آگاهی انسانها در کشورهای غربی قائل نیستند . 

حتی اگر هر انسان بی فکری نیز بپذیرد که روسیه تصمیم دارد نیروهای نظامی خود را به داخل خاک اوکراین اعزام کند , واقعیت این است که مسکو نیازی به پیوستن به نیروهای صلیب سرخ به منظور ورود به خاک اوکراین را ندارد . 

بدنبال کریمه , شرق اوکراین نیز از کیف اعلام استقلال کرده و انضمام خود به روسیه را اعلام نموده است . حتی اگر روسیه نیاز به بهانه ای برای ورود به اوکراین را داشته باشند این بهانه ماهها پیش و توسط ساکنان شرق اوکراین به مسکو داده شده است . اما اکنون کرملین هیچ نیازی به بهانه برای نجات روس های ساکن شرق اوکراین از سلاخی شدن توسط واشنگتن ندارد ؛ کشتار مردم شرق اوکراین همانند جنایاتی است که این روزها علیه فلسطینیان در غزه روی می دهد . 

در ادامه این مقاله آمده است : برای واشنگتن اهمیتی ندارد که هزینه درگیری و تنش آفرینی آن با مسکو را باید اروپائیان پرداخت کنند . مخالفت واشنگتن , اتحادیه اروپا و دولت وابسته به آنها در کیف با جریان کمک های بشردوستانه روسیه به مردم شرق اوکراین ناشی از تلاش غرب به منظور جلوگیری از آگاهی افکار عمومی دنیا از جنایات و تخریب گسترده ای است که مدتهاست بواسطه دولت کودتایی کیف انجام می دهند . 

رسانه های غربی نیز تاریخ طولانی در زمینه شکست انتقال اطلاعات درست و صادقانه به مخاطبین خود دارند . این دروغگویی و تحریف رسانه ای درباره زندگی اوکراینی هایی که تحت حکومت یک دولت کودتایی و وابسته به واشنگتن زندگی می کنند و هیچ آینده ای برای خود نمی بینند به اوج خود رسیده است . 

افسران ارشد ناتو , رییس پنتاگون و سناتورهای آمریکایی در حال اشاعه و القای این مفهوم هستند که مسکو قصد تجاوز به اوکراین , بالتیک , لهستان و در واقع کل اروپا را دارد . این تلقین می تواند زمینه ای برای هرگونه اقدام خصمانه از سوی غرب علیه روسیه را فراهم سازد .



انتهای پیام / 
برچسب ها: اوباما ، پوتین ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار