فارس/

نباید اجازه داد عده‌ای در جامعه عفت را خدشه‌دار کنند

امام جمعه جهرم گفت: نباید اجازه داد تا کسانی عفت را از جامعه ما دور کنند و باید در این راستا و برای جلوگیری از آن تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس؛حجت الاسلام لطف الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه  جهرم با اشاره به سالروز بازگشت نخستین گروه آزادگان دفاع مقدس در 26 مرداد 69 به خاک ایران اسلامی، اظهار کرد: این واقعه از جهت اینکه تلاش مردم ایران برای برپایی دوباره حکومت اسلامی در این کشور یادآوری شود، مهم و تاثیرگذار است.
 
وی با اشاره به سخنان فیلسوفان فرانسه در راستای پایان یافتن دوران حکومت دین، افزود: در آن زمان نیز شاه و روسای کشورهای دیگر از جمله ایران را به فرانسه و انگلستان فرا خوانده و به آنها آموختند که دوران حکومت دین به سر آمده است.
 
امام جمعه جهرم با بیان اینکه مردم ایران ثابت کردند که دوره دین تمام نشده است، گفت: دنیا پرستان عالم بدانند که برای ما دین از دنیا مهمتر است.
 
وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در زندان‌های رژیم دژخیمان گرفتار شدند تا بگویند حکومت دینی همچنان پابرجاست، بیان کرد: باید از زحمات آزادگان دفاع مقدس و دلاورمردی‌های آنان تقدیر و احترام کرد.
 
امام جمعه جهرم با اشاره به سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد مشهد و کشتار بسیاری از مردم مظلوم و بی‌گناه، عنوان کرد: آنها برای دوری بانوان از حجاب و با توسل به زور و قدرت مردم را به خاک و خون کشیدند.
 
وی با اشاره به اینکه عده‌ای خارج نشین هنوز ادامه دهنده راه و منش رضاخان هستند، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد تا کسانی عفت را از جامعه ما دور کنند و باید در این راستا و برای جلوگیری از آن تلاش کرد.
 
دژکام با اشاره به سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، امام جعفر صادق (ع) و همزمانی آن با رحلت آیت الله سیدحسین آیت اللهی امام جمعه فقید جهرم، گفت: مراسم عزاداری شهادت امام صادق (ع) و سالگرد ارتحال امام جمعه فقید جهرم روز پنجشنبه 31 مرداد در حسینیه آیت الله آیت اللهی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.