رقابت های جایزه بزرگ اصفهان با قهرمانی فرشاد طلاور به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، رقابت های جایزه بزرگ ( جام ایمان ) به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس اصفهان برگزار شد و در نهایت در بخش انفرادی فرشاد طلاور موفق شد با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.
 
در دیدار پایانی این رقابت ها فرشاد طلاور و کیارش سوری  به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت طلاور از اصفهان توانست با نتیجه ( ۳-۶ ، ۳-۶ و ۷-۵ ) در مجموع ۲ بر یک مقابل حریف خود به برتری برسد و صاحب عنوان قهرمانی شود و حمید رضا نداف و مهدی احتمایی نیز مشترکا سوم شدند.
 
همجنین این رقابت ها در بخش ۲ نفره نیز پیگیری شد و در پایان تیم ۲ نفره مرتضی معظم و علی طاهری با شکست ۲ بر یک فرشاد طلاور و حمید رضا نداف قهرمان شدند و تیم های ۲ نفره محسن حسین زاده- محمد مهذب نیا و پوریا احتمایی- مهدی احتمایی مشترکا درجایگاه سوم ایستادند.
 
به این ترتیب پس از یک هفته رقابت تنیسورها در این بازی ها در نهایت نفرات برتر معرفی شدند و در مجموع مبلغ ۱۰ میلیون تومان به نفرات برتر اهداء شد.
 
یاد آور می شود: سرداوری و داوری این رقابت ها به ترتیب بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان ، سام صدری، سهیل صدری، علی غفرانی، یحیی تیغ ساز، احسان رحیمی، دامون صفائی و منصور روستازاده بود و فرشید زیدی نیز به عنوان مدیریت مستبقات را عهده دار بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تنیس ، جایزه ، بزرگ ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار