،‌ حمیدرضا پردگی چپ پای تکنیکی شهرداری ساوه و محمدوزیرزاده بازیکن باتجربه ماهان تندیس قم با عقد قرارداد با مس سونگون به این تیم پیوستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ حمیدرضا پردگی چپ پای تکنیکی شهرداری ساوه و محمدوزیرزاده بازیکن باتجربه ماهان تندیس قم با عقد قرارداد با مس سونگون به این تیم پیوستند.

حمیدرضا پردگی جوان ۲۲ ساله قزوینی در دو فصل پیش از لیگ برتر امیدها و تیم هیئت فوتبال قزوین به شهرداری ساوه پیوست و در لیگ ۹۲ شش بار برای تیمش گلزنی کرد. با رفتن پردگی از شهرداری ساوه به مس سونگون و حضور او در کنار مرتضی عزتی که از اقوام نزدیک پردگی می باشد جمع قزوینی های این تیم تبریزی کامل شد.

همچنین تیم مس سونگون برای تقویت بازیکنان خود محمد وزیر زاده را که فصل گذشته از شهرداری تبریز به ماهان تندیس قم رفته بود بار دیگر در اختیار گرفت. وزیر زاده پیش از شهرداری تبریز و ماهان تندیس سابقه بازی در تیم های گیتی پسند اصفهان و فولاد ماهان و تیم های دیگر ایران را دارد و از بازیکنان باتجربه فوتسال ایران به حساب می آید که در پایان اولین دوره جام حذفی فوتسال، به عنوان کاپیتان ماهان تندیس، جام حذفی را بالای سر برد.

این دو بازیکنان نخستین خرید های تیم مس سونگون از زمان تغییر نام می باشند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار