فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری کاربر 56 ساله ایی که مدت دو سال تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی منتشر می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ˈ رحمت ا... طاهریˈ افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شاهرود از انتشار تصاویر غیر اخلاقی و ضد فرهنگی توسط فردی ناشناس در فضای مجازی مطلع شدند.
 
وی اظهار کرد: ماموران پلیس پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی دریافتند که متهم با پست الکترونیک شخصی خود در محیط تالار گفت و گو ارتباط مجازی برقرار می کند.
 
طاهری از شناسایی مشخصات مالک ایمیل مورد اشاره خبر داد و گفت: با هماهنگی مرجع قضایی و در ادامه تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس، گرداننده این صندوق پستی شناسایی شد.
 
این مسوول انتظامی تصریح کرد: متهم فردی 56 ساله است که پس از حضور در پلیس اطلاعات شهرستان شاهرود مورد بازجویی قرار گرفت و در تحقیقات مقدماتی منکر هر گونه ارتباط در فضای مجازی بود.
 
وی با بیان اینکه متهم با دیدن اسناد و مدارک محکم پلیس چاره ای جز بازگویی حقیقت نداشت، تصریح کرد: وی که خود را بازیگر سینما و تئاتر می نامید به مدت دو سال فعالیت غیرمجاز و انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی اعتراف کرد.
 
طاهری با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به دادسرای شاهرود گفت: متهم با صدور قرار قانونی وثیقه به مبلغ چهار میلیارد و 300 میلیون ریال روانه زندان شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ضمن هشدار به شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوانان توصیه کرد: تکنولوژی و به صورت خاص اینترنت همانطور که فرصت ها و مزایای فراوانی دارد، آسیب ها و انحرافات متعددی نیز به همراه دارد که با آموزش و نظارت کافی می توان از این فضا بهره برداری کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار