استاندار همدان گفت: با پوشش جهانی برنامه بزرگداشت روز بوعلی ، مالکیت خود را نسبت به مشاهیر بزرگ دنیا همچون حکیم بزرگ ابو علی سینا ثابت کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ محمد ناصر نیکبخت افزود:  با پوشش جهانی برنامه بزرگداشت روز بوعلی مالکیت خود را نسبت به مشاهیر بزرگ دنیا همچون حکیم بزرگ ابوعلی سینا ثابت کنیم.
وی با بیان این که پوشش جهانی این برنامه ها باعث دلگرمی ایرانیان مقیم خارج است گفت عهده دار این برنامه باید شهرداری باشد و باید خود را در این روز به خوبی نشان دهد بنابراین باید تلاش شود برنامه ها با بهترین برنامه ریزی و کیفیت در همدان اجرا شوند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ازآغاز برنامه های روز همدان و بزرگداشت روز بوعلی از 31 شهریور ماه پس نماز مغرب و عشا  خبر داد.
وی ، حضور بنیان گزار طب سنتی ، حسین خیراندیش و برگزاری برنامه چهل پنبه توسط گروه تئاتر خیابانی ، برگزاری همایش حکمت سینوی ،تجلیل از استاد حنیفه و استاد اکبری که در ساخت بنای بوعلی شرکت داشتند را جزئی از فهرست برنامه های این هفته دانست .
وی از پخش مستقیم برنامه های روز همدان و بزرگداشت روز بوعلی  از شبکه استانی و ملی و بین المللی همچون شبکه جام جم خبر داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: باید در این هفته با اصناف هماهنگی لازم انجام شود تا در هفته همدان تخفیف ویژه ای در خرید مردم اعمال شود که این عمل تاثیر بسزایی در اذهان مردم از روز همدان و روز بوعلی دارد.
برچسب ها: بزرگداشت ، بوعلی ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.