رقابت‌های جودو المپیک جوانان از فردا در چین آغاز می‌شود و تنها نماینده جودو کشورمان در روز دوم رقابت‌های به روی تاتامی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات جودو المپیک جوانان نانجینگ 2014 از فردا آغاز می‌شود و این در حالیست که مراسم افتتاحیه دومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 21 خرداد برگزار شده بود.

پایتخت سابق چین بعد از برگزاری بازی‌های آسیایی 2013 نوجوانان اکنون میزبان دومین دوره بازی‌های المپیک جوانان است مسابقات جودو المپیک نانجینگ از 26 مرداد آغاز شده و تا سی‌ام همین ماه ادامه خواهد یافت، برهمین اساس مسابقات وزن 81 کیلوگرم در روز دوم رقابت‌ها 18 آگوست برابر با 27 مرداد برگزار می‌شود که تنها نماینده جودو کشورمان دوشنبه 27 مرداد به میدان خواهد رفت.

مسابقات رپه شارژ وزن 81- کیلوگرم از ساعت 13 تا1 16 به وقت نانجینگ برگزار خواهد شد و مسابقات فینال وزن 81- کیلوگرم نیز 27 مرداد از ساعت 18 تا 19:30 به وقت محلی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، رامین صفویه تنها جودوکار ایرانی حاضر در این رقابت‌ها است که پس از کسب مدال برتر مسابقات جهانی آمریکا توانست جواز حضور در دومین دوره بازی‌های المپیک نانجینگ چین را کسب کند که امیدوارم این نوجوان نماینده شایسته‌ای برای جودو کشورمان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار