شمشیر باز ربوده شده و دوستش از چنگال آدمربایان آزاد شدند

حامد صداقتی و دوستش که دهم اردبیهشت ماه امسال در منطقه خاش توسط اشرار ربوده شده بودند، دیشب آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، "حامد صداقتی"ملی‌پوش شمشیر بازی ایران در اسلحه اپه که به همراه محمد علی غفاری و مهدی حسینی با یک خودرو سواری از تهران راهی خاش در سیستان و بلوچستان شده بودند چهارشنبه دهم اردیبشهت ماه در 60 کیلومتری شهرستان خاش  در مسیر چابهار مورد حمله اشرار قرار گرفتند و خودروی آنها مورد اصابت بیش از 5 گلوله از ناحیه در و لاستیک جلو قرار کرفت که در این حمله متاسفانه "محمدعلی غفاری" توسط اشرار کشته شد.
 
**جزئیات گروگانگیری 

رییس اسبق پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با تایید این که مقارن ساعت 19:30 دقیقه شامگاه چهارشنبه در محور ایرانشهر-خاش یک خودروی پژو پارس مورد حمله اشرار مسلح قرارمی گیرد اعلام  می کند که بر اثر این حمله یک جوان تهرانی جان خود را از دست داده و دو سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران به گروگان گرفته می شود.

به گفته سرهنگ عطار بررسی صحنه جرم حاکی از شرارت افرادی ناشناس به قصد گروگان گیری بوده و  کارآگاهان انتظامی تحقیقات گسترده ای را به منظور ردیابی و اطلاع از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو آغاز کرده اند.

**انگیزه گروگان گیری حامد صداقتی

فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی نیز در این خصوص با تایید خبر گروگانگیری حامد صداقتی ملی پوش شمشیربازی می گوید:تماس هایی گرفته ام تا مشخص شود که باید چه کاری انجام دهیم.

وی تاکید می کند:من با چند نفر تماس گرفتم؛ چرا که بالاخره او ملی پوش ما بوده و باید ماجرا را دنبال کنیم.حامد صداقتی نفر سوم بازی های آسیایی بوده و هنوز نمی دانیم دلیل این اتفاق چیست.

«گفتنی است، پس از بی‌اطلاعی خانواده و برخی نزدیکان حامد صداقتی از علت ربوده شدن وی آدمربایان برای آزادی حامد صداقتی درخواست 4 میلیون دلار معادل 12 میلیارد تومان کرده بودند.»

**آزادی حامد صداقتی به همراه دوستش با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)

بنا برگزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حامد صداقتی و دوستش که توسط اشرار ربوده شده بودند، دیشب با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در کوه‌های اطراف خاش حدودا 10 کیلیومتری محل حادثه شناسایی و از چنگال آدمربایان آزاد شدند.

همچنین علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با تائید این خبر در صفحه فیس بوک خود گفت: با تلاش و جدیت کارکنان سخت‌کوش اطلاعات سیستان و بلوچستان و با همراهی ریش سفیدان و معتمدین محلی این عزیزان از اسارت آزاد شدند.

همچنین یکی از بستگان حامد صداقتی اظهار داشت: با دستگیری دو عضو این باند مخفیگاه آنها شناسایی و ماموران با دستگیری دیگر اعضای این شبکه موفق به آزادی حامد صداقتی و دوستش شدند.

گفتنی است، دو پسر جوان هم اکنون در اختیار ماموران انتظامی هستند و پس از اقدامات اولیه به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۱۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
وااااااااااااااااااااااای خدارو شکر من خیلی تو فکرشون بودممممم
خیلی ناراحت بودم الان دیگه خوشحالم
Iran (Islamic Republic of)
بردیا
۰۰:۴۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام ودرود بر سربازان گمنان امام زمان نفر بعدی ان شالله رهبرکافر وبی دین داعش ابوبکر البغدادیه که توسط این عزیزان دستگیر میشه وبسزای اعمالش می رسه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۲۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
امام زمان نکهدارشان باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
یه عده جونشو به خطر میندازن واسه امنیت کشور اون وقت جناب استاندار پوز میده من فیس بوکی ام . مدیون باشین نظرمو نذ
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۵:۴۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
فکر کنم خاوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
باعرض ارادت خسته نباشی وبابوسه بردستان ورخ گلگونه یکایک نیروهای مخلص وجان برکف ارتشی سپاهی وبسیجی مرزبانان ونیروهای اطلاعات وسربازان گمنام امام عج ازدولت منتخب ومحبوب ملت ایران بعنوان یک هموطن تقاضای عاجزانه میشودبه مشکلات مالی و معنوی و معیشتی آنان بیشترتوجه شود.
Iran (Islamic Republic of)
محمدصدیق
۱۴:۱۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
بدون توقع و پرکار خدا نگهدارتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
از جمشيد دانايي فر چه خبر . ديگه كم كم بجه اش سراغ باباش رو مي گيره ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
این موضوع گروگانگیری که اتفاق افتاد و مطالب آن را خواندم تعدادی مسئول گفتند چنین چیزی اتفاق نیفتاده و حالا معلوم میشه چی خبر بوده . جای تاسف داره از عملکرد مسولین و بیان موضوعات
Iran (Islamic Republic of)
محمدع
۰۷:۵۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
بركسي پوشيده نيست كه اين سربازان گمنام امام زمان هستندكه درهمه عملياتهاخوب درخشيده اندوهربدكاري رادرنطفه خفه ميكننداماچرا علت وانگيزه اين آدم ربايي مشخص نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
زنده باد وزارت اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
خداون نگهدار نیرو های اطلاعاتی و نیروی انتظامی و علل خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
رییس جمهور ای کاش برای رای ، وزارت اطلاعات را تضعیف نمیکرد با دادن شعرهایی مثل اینکه جو امنیتی کشور باید از بین برود.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیم
۱۹:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
آفرین بر سربازان گمنام امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۸:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
من اهل استان سیستان و بلوچستان هستم.تهران بودم که خبر گروگانگیری حامد رو در روزنامه خوندم.برای آزادیشون نذر کرده بودم.امروز شادترین خبر رو که آزادی حامد و دوستش بود،شنیدم.از صمیم قلب خوشحالم و از نیروهای اطلاعات جهت تلاشهای زیادشون در جهت برقراری امنیت و برخورد با اشرار که سلامت روحی و امنیت مردم این سرزمین رو ،ناجوانمردانه نشانه رفتند،تشکر میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
انشاء الله ، این داستان ها در داخل کشور باید تمام شود و شعاع امنیتی ما به داخل کشورهای همسایه و بیشتر توسعه داده شود . تا گرگ های گرسنه صهیونیست و صلیبی اغوا نشوند .
آخرین اخبار