"دواین جانسون" بازیگر نقش اول "هرکول" اعلام کرد با وجود سختی کار حاضر است تا دوبار دیگر در این نقش ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم "هرکول" فیلمی ماجرایی به کارگردانی "برت راتن" و با بازی "داوین جانسون"، "ایان مک شین"، "ریس ریچی"، "اینگرید بولسوبردال"، "جوزف فینز" و "جان هرت" بیست و پنجم جولای 2014 اکران شد.

این فیلم براساس رمان گرافیکی هرکول: جنگ‌های تراشیان هرکول دومین قسمت از این مجموعه است و نام قسمت دیگر افسانه‌ی هرکول می‌باشد.

هرکول دچار عذاب گناهی شده که در گذشته مرتکب شده است. حالا مزدور نام گرفته است. با پنج یار وفادارش به یونان باستان سفر می‌کند و خدماتی را ارائه می‌دهد و در عوض طلا می‌گیرد، او از شهرت افسانه‌ای‌اش استفاده می‌کند تا به دشمنانش نزدیک شود.

هرکول با بودجه 100 میلیون دلاری در سه هفته نمایش در 2896 سالن سینما موفق به فروش 63 میلیون دلار شده است.

داونی جانسون برای بازی در نقش هرکول هر روز ورزش و تمرین می‌کرد. او در این باره گفته است:‌ هشت ماه برای این نقش آموزش دیدم و برای این نقش سخت تلاش کردم. تنها زندگی‌ کردم و شش ماه فیلمبرداری در بود است من وقت‌های آزادم را در اتاقی در بسته سر می‌کردم. هدفم این بود که تبدیل به شخصیت هرکول شدم و در این شخصیت گم شدم. روزنامه نگاری از من پرسید با عوارض روحی- روانی و جسمی که برای بازی در این نقش می‌پردازید، حاضرید دوباره در چنین نقشی بازی کنید؟ من هم در جواب دادم نه تنها یک بار بلکه دوبار دیگر هم در چنین نقشی بازی می‌کنم.


 انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار