رضا فهیم در خصوص اولین دوره دریفت حرفه‌ای قهرمانی کشور گفت: مسابقات از کیفیت برخوردار بود و برگزاری همزمان انفرادی و سویسیو نقطه قوت این مسابقات بود.

رضا فهیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سطح اولین دوره مسابقات حرفه‌ای قهرمانی دریفت کشور از کیفیت بالایی برخوردار بود و علاوه بر شرکت کنندگان تماشاگران نیز بسیار پرشور و با انرژی از و این مسابقات حمایت کردند.

وی درباره سابقه حضورش در اتومبیلرانی بیان کرد: از سال 1380 وارد اتومبیلرانی شدم و 4 سال است که به طور حرفه‌ای در ماده دریفت فعالیت دارم.

فهیم ادامه داد: در حال حاضر در فرمول 3 گرجستان مشغول فعالیت هستم و در سال 2013 موفق شدم ریس تایم اروپا را به نام ثبت کنم.

نفر اول مسابقات حرفه‌ای دریفت کشور درباره داوری مسابقات عنوان کرد: قوانین و داوری به خوبی اجرا شد و واقعا امتیاز دهیها مناسب بود و سعی شده بود قوانین مطابق فدراسیون جهانی اجرا شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌برگزاری همزمان رقابتهای سویسیو و انفرادی نقطه قوت این مسابقات بود و اجازه داده شد تا رانندگان قدرت ریسک خود را بروز دهند دیدیم که رانندگان رقابت تنگاتنگی داشتند و چندین مرحله دور مورتایم برگزار شد. که بیانگر افزایش کیفیت اتومبیلرانی در ایران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشور ، قهرمان ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار