مدیر کل موسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف گفت: در راستای اجرای دومین طرح زائران حرم رضوی توسط این سازمان کتاب بهشت مهربانی تالیف حجت الاسلام حسین ژولیده به چاپ رسید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حمید عسگری سوادجانی، مدیر کل موسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به اجرای  طرح زائران حرم رضوی در مهرماه سال‌جاری گفت: یکی از برنامه ها و اهداف اصلی این طرح ، ارتقای سطح معرفت دینی و افزایش گرایش معنوی زائرین است که در همین راستا، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، اقدام به تهیه و تولید کتاب بهشت مهربانی، به قلم حجت الاسلام حسین ژولیده کرده است.

عسگری  افزود: این کتاب شامل دیباچه و هشت گفتار است که دربرگیرنده مباحثی همچون؛ جایگاه رفیع امام رضا علیه السلام و آثار زیارت آن حضرت، آداب و فرهنگ زیارت، وقف و... است و در بخش پایانی این کتاب نیز، زیارتنامه امام رضا علیه السلام ذکر شده است.

مدیر کل موسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف در پایان خاطرنشان کرد : طرح زائران حرم رضوی ، با هدف اجرای امینانه نیات مرتبط با موضوع زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، در مهرماه سال جاری و در دو نوبت پانزدهم الی بیستم و بیستم تا بیست و چهارم برگزار می گردد که در هر دوره پانصد نفر از مشتاقان زیارت امام رضا علیه السلام که تاکنون شرفیاب حضرتش نشده اند، به پابوس امام رضا (ع) اعزام می شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حرم رضوی ، خیریه ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار