مدیر کل دفتر حقوقی سازمان انتقال خون امروز طی مراسمی رسماً جای خود را به ابوالفضل اصغری داد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، دکتر علی اکبر پورفتح اله؛ مدیر عامل سازمان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  عباسی برای سرپرست جدید دفتر حقوقی در کنار همکاران با تجربه این دفتر آرزوی موفقیت کرد.

 عباسی در این مراسم فرصت خدمت در سازمان انتقال خون را یک فرصت مقدس خواند و گفت: هیچ یک از کارهایی که انجام داده ام، ارزشمند تر از کارهایی که در انتقال خون کرده ام، نیست.

وی از کاهش پرونده های حقوقی طی مدت تصدی گری خود خبر داد و برای ابوالفضل اصغری آرزو کرد در راستای اهداف سازمان موفق باشد.

در پی این مراسم نخستین جلسه کمیته اخلاق در طب انتقال خون نیز تشکیل شد.

عباسی به عنوان نایب رییس انجمن بین المللی اخلاق زیستی اسلامی در این جلسه گفت: این کمیته در 13 کشور جهان دفتر نمایندگی دارد و دو نشریه علمی فارسی و انگلیسی در این زمینه در دست انتشار است.

 پور فتح اله نیز به عنوان رییس کمیته اخلاق در طب انتقال خون ابراز امیدواری کرد خلاء های موجود در این حوزه با فعالیت این کمیته پوشش داده شود.

وی از انعقاد تفاهمنامه با سازمان نظام پزشکی و همکاری دوازده انجمن تخصصی پزشکی خبر داد که طی آن مقرر شده است دستور العملهای عمومی و اختصاصی مصرف خون تدوین و اخلاق و حقوق مربوط به مصرف خون نیز در آن لحاظ شود. 


انتهای پیام/
برچسب ها: خون ، طب ، نشریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار