دهمین همایش سراسری بسیج فرهنگیان کشور در قالب دوره توانمندسازی مدیران بسیج فرهنگیان در مشهد آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با اشاره به برگزاری دوره توانمند سازی مدیران بسیج فرهنگیان کشور گفت: همه ساله برای ارتقای سطح علمی و معرفتی و مباحث بصیرتی و مهارتی مدیران در استان‌ها، دوره‌ای در مشهد مقدس برگزار می‌کنیم که امسال نیز با نام «دوره توانمندسازی مدیران» از 25 مرداد ماه به مدت 9 روز برای بیش از 850 مدیر در حال برگزاری است.

رمضانیان افزود: در این دوره‌ها، مسئولان بسیج فرهنگیان استان‌ها، اعضای شورا و مدیران کانون‌های سراسر کشور شرکت می‌کنند و اهدافی که در این دوره دنبال می‌کنیم، زیارت امام رضا(ع)، پس از آن ارتقای معرفتی مدیران مد نظر است که با بیان مسائل اعتقادی و معرفتی در طول دوره دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: سایر اهداف این برنامه شامل بیان ضرورت‌های مدیریتی و ارتقای سطح مهارت در بسیج فرهنگیان و تبادل تجربه بین مدیران است چرا که هر کدام از مدیران در طول سال در منطقه خود شیوه کاری دارند که وقتی بیان شود به دانش و تجربه یکدیگر کمک می‌کند.

وی در خصوص اقدامات لازم برای تحقق اهداف این همایش گفت: 3 دسته شامل جلسه عمومی، کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های آمورشی در زمینه جلسات عمومی مباحثی مثل اخلاق و مسائل روز مطرح می‌شود و مباحثی مثل شیوه مدیریت در بسیج فرهنگیان، فضای مجازی، حلقه‌های صالحین در قالب کلاس‌های تخصصی ارائه می‌شود و مدیریت جهادی در آموزش و پرورش، آسیب‌های ماهواره و مباحث مربوط به شبکه های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و جمعیت در قالب کارگاه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال سومین سالی است که این دوره‌ها بعد از تفکیک بسیج فرهنگیان از بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، گفت: هر سال با در نظر گرفتن ضرورت‌ها و نیازمندی‌ها، سرفصل‌هایی را تعیین کنیم و بتوانیم در جهت تقویت زیر مجموعه کار کنیم.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان ادامه داد: افتتاحیه دوره دوم این همایش روز چهارشنبه 29مردادماه است که سردار نقدی به سخنرانی می پردازد.

وی یادآور شد: اختتامیه این همایش نیز پنج شنبه 30مرداد ساعت 9:30 با سخنرانی آیت الله علم الهدی در سالن اجتماعات تربیت معلم شهید هاشمی نژاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: بسیج ، فرهنگیان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.