مدیر شبکه دو سیما گفت: روز آزادی اسرا فرصتی مغتنم برای رونمایی از سریال "دولت مخفی" است. آزادگان و تمامی کسانی که برای ما زحمت کشیده‌اند، امید دل‌هایمان هستند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، مراسم جلیل از آزادگان شبکه دو سیما و نیز رونمایی از سریال "دولت مخفی" دقایقی پیش در سالن آمفی تئاتر شبکه دو سیما آغاز شد که در این مراسم "علی بخشی زاده" مدیر شبکه دو سیما ضمن خوش‌آمدگویی به همه‌ی مهمانان و مدیران سازمان صدا و سیما گفت:‌ فرصتی پیش آمد تا از زحمات شما قدردانی کنیم. امروز بهانه شد برای گفتن دست مریزاد با تیم سازنده‌ی دولت مخفی که برای این سریال زحمت کشیده‌اند. حرف‌های ما زمانی که مذاق استعمار خوش نیامد و نظام استکباری به کشور ما حمله کرد ولی به دلیل گذشت و فداکاری مردم حتی یک میلی متر از خاک ایران حذف و کم نشد و به دنبال آن به عزتش نیز افزوده شد.
 
وی افزود: شما نگاه کنید که سرنوشت کسانی که به ما حمله کردند به کجا رسید. می‌گویند که نبش قبر کردند و جنازه‌ی صدام را به سگ‌ها دادند.
 

رفتار ما در اسارت بر مبنای تصدیق بود و جا دارد که یادی از شهید ابوترابی کنیم، فردی معتقد،‌ خدا ترس و بسیار تیزهوش بود و اخلاق او برای عراقی‌ها مثال زدنی بود. ابوترابی امید دل‌های آزادگان بود و آزادگان عزیزانی با سینه‌هایی پر از حقایق هستند. امیدوارم دولت مخفی بتواند بخشی از تلاش‌های اسرا را به تصویر بکشد.

 بخشی‌زاده خود آزاده‌ای سرافراز است

بنابراین خبر علی اصغر جعفری رئیس بسیج سازمان صدا و سیما گفت: علی بخشی‌زاده خود از آزادگان سرافراز صدا و سیما هستند، باید بدانیم هر آنچه که نشأت گرفته از خون شهدا و تلاش جانبازان است.

وی افزود: هر بنای بلندی یک پایه‌ی قوی دارد، بنای بلند جمهوری اسلامی که سایه‌ی آن در همه‌ی دنیا به صورت گسترده است توانسته تأثیر گذاری شایان توجهی را داشته باشد. برای اینکه این بنای رفیع برافراشته بماند و عزت اسلام از دورنمای آن مشخص باشد بیش از 250 هزار انسان بزرگ را تقدیم کرده است.

جعفری تصریح کرد: بیش از 17 هزار آزاده بهترین سالهای عمرشان را در شکنجه سالها گذراندند. بیش از هزاران نفر در دوران اسارت در زیر شکنجه‌ها به شهادت رسیدند. این عظمت را مدیون حماسه‌های بزرگ هستیم که یادمان نمی‌رود. هر کسی در این راه قدم بردارد ایثار و فداکاری است.
رئیس سازمان بسیج صدا و سیما ادامه داد: در غرب سربازهای گمنام به وجود آورده و نداشته‌هایشان را گرامی می‌دارد، ملت ما هیچ‌گاه این را فراموش نکرده و قطعا صدا و سیما به وجود آزادگان و رزمندگان افتخار می‌کند.

در ادامه‌ی مراسم قسمت‌هایی از سریال دولت مخفی به تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی و به کارگردانی راما قویدل با نام فصل اردوگاه برای حاضران در سالن آمفی تئاتر شبکه‌ی دو سیما پخش شد.

بنابراین گزارش کلیپ ضخم قدس با صدای پویا بابایی که از اصفهان به جمع امروز پیوستند پخش شد و او ضمن تشکر از همه‌ی حاضران از کامران میرزایی که این آهنگ را تنظیم کرده تشکر کرد.
 
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ حمید آخوندی تهیه‌کننده‌ی سریال دولت مخفی گفت: مجموعه دولت مخفی با دو تهیه کننده و دو کارگردان ساخته شد. از تمام کسانی که به من کمک نکردند تا این سریال ساخته شود تشکر می‌کنم. در آن زمان بی‌یار بودیم و شکر خدا حالا با کمک فرهیختگان حاضر در جمع این مجموعه شکل گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه در فصل خانواده و اردوگاه کمک‌های زیادی به ما شد که جا دارد از راما قویدل کارگردان سخت کوش این مجموعه تشکر کنم. موضوع دفاع مقدس یک گنجینه با ارزش است که بر خلاف شعارهای داده شده به آن کم پرداخته‌اند که در این میان آزادگان نیز مظلوم واقع شدند.

تهیه‌کننده‌ی این مجموعه تصریح کرد: آزادگان بسیاری ما را در ساخت این سریال همراهی کردند و در همه‌ی سکانس‌ها همراه ما بودند که از آنها تشکر می‌کنم. خداوند را شاکرم که در موسسه‌ی آوای پژمان فیلم دولت مخفی را ساختم و با شخصیت بزرگی به نام ابوترابی آشنا شدم. او دلی به مانند اقیانوس داشت و به عنوان یک پدر در اردوگاه رفتار خاص داشت. وی مظلومانه به شهادت رسید. بیشتر اتفاقات این سریال در فصل اردوگاه افتاده است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در این مراسم علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما، علی اصغر جعفری رئیس بسیج صدا و سیما، راما قویدل کارگردان، حمید آخوندی تهیه‌کننده‌ی دولت مخفی، مهدی صبائی، علی اوسیوند از بازیگران سریال دولت مخفی در مراسم حاضر شدند.

بنابراین گزارش؛ از محسن قاسمیان، سید مهدی نوعی و از علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما عنوان آزادگان هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد که بخشی زاده هدیه‌ خود را به خانواده‌های شهدا تقدیم کرد.
 
انتهای پیام /


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.