21 پروژه طی هفته دولت در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

افتتاح 21 پروژه در شهرستان سربیشه

21 پروژه طی هفته دولت در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ فرماندار سربیشه با بیان این مطلب گفت: : پروژه‌های شاخص در این شهرستان شامل افتتاح ساختمان تجاری پایانه مرزی ماهیرود با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان و راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی در پایانه مرزی ماهیرود با اعتبار 210 میلیون تومان است.

خدادادی با اشاره به دیگر پروژه‌های شاخص، افزود: از دیگر این پروژه‌ها می‌توان به ساختمان اداری مسکونی پایانه مرزی ماهیرود با اعتبار 600 میلیون تومان و سیستم آبیاری تحت فشار چاه امام روح الله با اعتبار 147 میلیون تومان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: آبرسانی به روستای جیک با اعتبار 205 میلیون تومان، آبرسانی به روستای اسفزار با اعتبار 350 میلیون تومان، آبرسانی به روستای سلم‌آباد با اعتبار 170 میلیون تومان از مهم‌ترین پروژه‌های شاخص در هفته دولت است.

وی اظهار کرد: از تعداد 21 پروژه که در هفته دولت دراین شهرستان افتتاح می‌شود، تعداد چهار پروژه در بخش کشاورزی، سه پروژه در بخش عمران و شهری، یک پروژه در بخش گردشگری و سه پروژه در بخش صنعت، معدن، تجارت و بازرگانی است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه پروژه در حوزه آبرسانی، سه پروژه در بخش آموزش، تعداد دو پروژه در بخش خدمات و سه پروژه نیز از محل اعتبارات دهیاری‌ها برای عمران و آبادانی روستاها اختصاص داده شده است.

فرماندار سربیشه همچنین یادآور شد: پروژه‌های هفته دولت امسال در این شهرستان با صرف اعتبار 6 میلیارد و 438 میلیون تومان از سرانه استانی و ملی افتتاح می‌شود.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.