مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ‌از برگزاری همایش بین‌المللی بزرگداشت استاد شهریار با محوریت علمی فرهنگ مردم در اشعار استاد شهریار به مناسبت روز ادب و شعر و فارسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی،‌ علی‌اکبر صفی‌پور در همایش شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: دایره‌ وسیع مأموریت شورای فرهنگ عمومی بخش اعظمی از مسائل جامعه را در برمی‌گیرد و این امر تدبیر بیش از پیش متولیان فرهنگ جامعه را می‌طلبد تا با برنامه‌ریزی صحیح زمینه‌ساز سیر جامعه به سمت سعادت باشند.

وی تاکید کرد: رصد فرهنگی در واقع بررسی وضعیت موجود فرهنگی و شناخت فضای فرهنگی و برنامه‌ریزی براساس خواست جامعه است.

صفی‌پور با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری که توسط این اداره‌ کل در طول سال 93 اجرا خواهد شد، ‌از برگزاری همایش بین‌المللی بزرگداشت استاد شهریار با محوریت علمی فرهنگ مردم در اشعار استاد شهریار و همچنین برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.

وی از مسئولان نهادهای فرهنگی و اعضای شورای فرهنگ عمومی خواست تا با همکاری و همراهی خویش این اداره‌ کل را در برگزاری باشکوه برنامه‌های یاد شده یاری نمایند.

براساس این گزارش همایش اعضای شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات کشور، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی، علی اکبر صفی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانداران و ائمه‌ی جمعه شهرستان‌ها در تبریز برگزار شد.
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: همایش ، علمی ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.