درهشتاد و ششمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد

سرویس‌دهی رایگان به تمامی دانش‌‌آموزان استثنایی از ابتدای مهرماه / اعلام جزئیات نهایی در خصوص ساخت و ساز در میادین تا دو هفته آینده

سخنگوی شورای شهر از سرویس‌دهی رایگان به تمامی دانش آموزان استثنایی شهر تهران از ابتدای مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پایان هشتاد و ششمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران رضا تقی‌پور سخنگوی شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص موضوعات و مصوبات جلسه امروز شورا که با حضور شهردار، معاون حمل و نقل و ترافیک و برخی از  مدیران شهری برگزار شد، دستور اول را بررسی لایحه تعیین نرخ کرایه حمل و  نقل، سرویس مدارس دانست و  اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد شهرداری مبنی بر افزایش 20درصدی نرخ کرایه‌ها از ابتدای مهر ماه، اعمال سقف حداکثر 20درصد نرخ‌ها تصویب شد.

وی با اشاره به فعالیت 50مدرسه استثنایی در سطح شهر تهران تصریح کرد: ‌بنابر این مصوبه سرویس دهی تمامی مدارس استثنایی از ابتدای مهر ماه رایگان خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر در ادامه با اشاره به بررسی یک فوریت اصلاح تبصره الزام شهرداری تهران به احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده به عنوان یکی دیگر از دستورات جلسه امروز افزود: با رد یک فوریتی این طرح به صورت عادی در کمیسیون مربوطه بررسی خواهد شد.

تقی‌پور به بیان تصویب یک فوریت حضور 3نفر از کارکنان شهرداری جهت تصدی مسئولیت ذی‌حساب در مناطق مختلف اظهار داشت: این طرح جهت بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه  ارجاع شد.

وی در پایان با اشاره به بررسی طرح حفظ موقعیت و ممانعت از هر گونه ساخت و ساز در معابر، چهارراه‌ها، میادین شهری با توجه به ایجاد مشکلات احتمالی برای شهروندان به عنوان آخرین موضوع مورد بررسی اعضا در جلسه غیر علنی امروز خاطرنشان کرد: البته باید در نظر داشت که ساماندهی میادین به طور کلی از ماهیت خوبی برخوردار بوده و این طرح پس از بررسی دو هفته توسط کمیسیون شهر‌سازی و معماری جهت تصویب نهایی در صحن شورا ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار