معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های منعقده شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری خبر داد.

 علی فرهادی معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: شهردار تهران دستوری بر اجرایی شدن هر چه سریع‌تر تفاهم‌های منعقده بین شهرداری تهران و سازمان و شرکت‌های تابع با شرکت‌های دانش بنیان را خواستار شد.

وی افزود: در نخستین نمایشگاه فناوری‌های نوین که در حوزه خدمات شهری برگزار شد حدود 400تفاهم نامه بین شرکت‌های دانش بنیان و مدیران مختلف شهری و در حوزه‌های مختلف بسته شد.

فرهادی یادآور شد:‌ در همین راستا مقام معظم رهبری و شهردار تهران خواستار حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و به کارگیری توان‌های داخلی برای پیش برد اهداف جامعه را خواستار شدند.

وی عنوان کرد:‌ رویکرد شهرداری تهران و مجموعه مدیریت شهری استفاده از تکنولوژی‌های برتر و بهتر است و در این زمینه ضمن احصاء نیازهای مدیریت شهری از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان استقبال می‌نمایند.

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه ریزی‌ شهر تهران در ادامه اظهار داشت: مشکلات و موانع موجود در اجرای قراردادها با حضور معاونان، نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بررسی گردید و مقرر شد که هر سازمان فردی خاص پیگیر و جوابگوی شرکت‌های دانش بنیان باشد تا کارها با سرعت بهتر و بیشتری به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار