برنامه نوجوان محور "دیده شو" دوشنبه 27 مرداد، میزبان كاوه خداشناس از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون خواهد بود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، مسعود ساكت اف با اعلام این خبر خاطرنشان كرد: همانطور كه از قبل اعلام كرده ایم این برنامه روزهای شنبه و یكشنبه با اجرای مسابقه «دانش» میزبان آقاپسرهای نوجوان است كه این هفته با موضوع «استعمار و نفت» سلسله سؤالاتی را برای شركت كنندگان حاضر در برنامه مطرح میكند. روزهای سه شنبه و چهارشنبه با اجرای مسابقه «پیشه» لحظات شاد و مفرحی را برای نوجوانان به ارمغان می آورد كه سه شنبه ها مختص نوجوانان پسر و چهارشنبه ها مختص نوجوانان دختر است.

تهیه كننده این برنامه افزود: روزهای دوشنبه هم با دعوت از بازیگران و چهره های علمی و اجتماعی سعی میكنیم نوجوانان را با حرفه‌ها و مشاغلی كه علاقه مندند در آینده به آن مشغول شوند، آشنا كنیم كه دوشنبه این هفته میزبان كاوه خداشناس (از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون) خواهیم بود تا با حضور در استودیوی این برنامه پیرامون «نوجوانان و بازیگری» مطالبی را برای مخاطبان بالاخص نوجوانان مطرح كند.

كاوه خداشناس پنجم آبان سال 59 چشم به جهان گشود. او دانش آموخته دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته نمایش است و از اساتیدش می توان به حمید سمندریان و فردوس حاجیان اشاره کرد. او تجربه موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردانی را در کارنامه خود دارد و در كارنامه هنری خود ایفای نقش در فیلمهای سینمایی «خداحافظ رفیق» و «بابا عزیز» و ایفای نقش در فیلم‌های تلویزیونی «همه خانواده من»، «دولت مخفی»، «عملیات 125 (هر سه سری)»، «رستگاران»، «پول كثیف»، «بانو»، شب مهتاب»، «آسمان همیشه ابری نیست» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را دارد.
 
«دیده شو» كاری از گروه نوجوان شبكه دو سیماست كه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:30 از شبكه دو پخش می‌شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، دو ، بازیگران ، آسمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پری سا
۲۳:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
منم امروز واسه سومین بار مهمونشون بودم...‎:D‎:D
بعلی...‎‎:)‎
آخرین اخبار