گروه یک نوشهر با ترکیب سید علی حسینی، پارسا ترابی و محمدرضا امیری به مربیگری خانم بهزادی عنوان برگزیده نخستین جشنواره استانی مجسمه‌های شنی مازندران را در نوشهر کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی مجسمه‌های شنی در مراسمی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و بخش کجور در ساحل سیترای نوشهر برگزار شد و گروه‌های برتر معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در این مراسم گفت: این جشنواره در سال‌های گذشته در مازندران برگزار می‌شد و از این حیث مازندران دارای تجربه بسیار موفق و درخشانی در حوزه برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی است.

قاسم عزیززاده‌گرجی افزود: اکنون نخستین دوره جشنواره استانی مجسمه‌های شنی در مازندران به مدت یک روز کاری کامل به میزبانی شهرستان نوشهر و در ساحل تفریحی و توریستی سیترای نوشهر باشکوه خاصی برگزار شد که مخاطبان ما در این جشنواره گروه‌های سنی 11 تا 17 سال بودند.

وی اظهار داشت: در مرحله مقدماتی این جشنواره تعداد 84 گروه شرکت کردند که هر گروه شامل سه نفر همراه مربیان خود بودند که در نهایت 23 گروه به مرحله استانی و نهایی که امروز در نوشهر برگزار شد راه یافتند و با یکدیگر در فضایی آرام و صمیمی به رقابتی مهیج پرداختند.

عزیززاده‌گرجی تصریح کرد: مازندران دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگ هنری در حوزه هنر مجسمه‌های شنی است که نیازمند توجهات ویژه هستند و در صورت توجه بیشتر به این قشر می‌توان در آینده هنرمندان بزرگی را به جامعه هنری تحویل داد.

برچسب ها: کسب ، رتبه ، نکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.