مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از انعقاد 15 قرارداد صنعتی با سرمایه‌گذاران در سه ماهه سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مصطفی موسوی از انعقاد 15 قرارداد صنعتی با سرمایه‌گذاران در سه ماهه نخست سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد .

وی با اشاره به ضرورت تولید و صنعت در ایجاد اشتغال در سطح استان و کشور اظهار داشت: تهیه زمین مناسب برای اجرای طرح‌های صنعتی، توجه به مکان‌یابی انجام شده با اصول فنی، عدم نیاز به کسب مجوز جداگانه ، مستثنی بودن از قانون شهرداری‌ها، دسترسی آسان و سریع به امکانات زیربنایی شامل آب، برق، گاز و مخابرات، استفاده از خدمات مراکز فناوری و کسب و کار و ایجاد شرایط لازم به منظور هم‌افزایی صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله بسترهای ویژه برای سرمایه‌گذاران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در سه ماه نخست سال جاری 15 قرارداد صنعتی با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که 5/3 هکتار زمین صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار شد.

موسوی افزود: این واحدهای تولیدی که قرارداد صنعتی منعقد کردند در زمینه‌های تولید مواد غذایی، صنایع شیمیایی، الکترونیک، سلولزی و فلزی در شهرک‌های صنعتی مصطفی خمینی ساری، شهدای محمودآباد، لاله‌آباد بابل، شهید نظری نکا، بهشهر و ناحیه صنعتی گلوگاه فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 66 پروانه ساخت و تمدید واحدهای صنعتی، 25 پروانه پایان کار و 32 فقره نقل و انتقال واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی صادر شده است.

موسوی بیان داشت: مازندران دارای ظرفیت‌های فراوان برای سرمایه‌گذاری است که با بالفعل کردن آنها سبب رشد اقتصاد، صنعت، تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان خواهیم بود.

برچسب ها: انعقاد ، صنعتی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.