وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد وزیران امور خارجه روسیه، آلمان، فرانسه و اوکراین در مذاکرات چهار جانبه در برلین با هدف حل و فصل بحران اوکراین، به پیشرفت‌هایی دست یافتند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ریانووستی، وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد وزیران امور خارجه روسیه، آلمان، فرانسه و اوکراین در مذاکرات چهار جانبه روز گذشته در برلین با هدف حل و فصل بحران اوکراین، به پیشرفت‌هایی دست یافتند.

وزارت امور خارجه روسیه یادآور شد طرف‌ها درباره مشکلات مربوط به تلاش‌های بین المللی برای حل بحران داخلی در اوکراین گفتگو کردند.

در بیانیه‌ای که دوشنبه در صفحه فیس‌بوک وزارت امور خارجه روسیه منتشر شد، آمده است: "در خصوص همه این مشکلات، ما به پیشرفت‌هایی دست یافتیم. تصمیم گرفته شد گفتگوها به این شکل چهار جانبه ادامه پیدا کند که احتمالا به پیشنهادهای ملموسی در مورد بحران اوکراین منجر خواهد شد. این پیشنهادها سپس به سران روسیه، آلمان، فرانسه و اوکراین ارائه داده خواهند شد".

گفتنی است که این دومین باری بود که وزرای خارجه این چهار کشور درباره راه‌های خروج از بحران در شرق اوکراین مذاکره می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار