سرپرست تیم سایپا گفت: بازی با استقلال تهران یکی از بازی‌های مهم تیم ما در لیگ چهاردهم است و سایپا تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

خوش‌نظر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از دو بازی مهم تیم سایپا بازی با استقلال تهران است بازی خوب و قشنگی برای تماشاگران شود تیم‌ ما با برنامه‌ریزی بازی می‌کند و برای این بازی تاکتیک خاصی را دنبال می‌کند.

سرپرست تیم سایپا افزود: اگر بازی‌های تیم ما را دنبال کنید مشاهده می‌کردید که سایپا در همین سه بازی به اندازه یک نیم فصل موقعیت گل ایجاد کرده که براساس اتفاقات توپ‌های ما به گل تبدیل نشده این امر بخاطر آن است که کلا شرایط تاکتیکی ما عوض شده است.

وی اذعان کرد: تیم ما مقابل گسترش فولاد 10نفره شد اما توانست 3موقعیت گل پشت سر هم به وجود آورد روبروی پیکان هم 11 موقعیت گل داشتیم که مهاجمان ما نتوانستند گلی را به ثمر برسانند اما این بازی برای تیم سایپا یک سکوی پرتاب برای رسیدن به بالای جدول است.

سرپرست تیم سایپا در مورد دفاع این تیم تاکید کرد: مدافعان فصل گذشته هم همین بازیکنان بودند یعنی دفاع تیم ما تغییری نکرده وقتی در یک نیمه توپی به سمت دروازبان تیم ما نمی‌آید یعنی دفاع ما اتوبوسی است این حرف‌هایی است که برای تیم ما می‌زنند تیم ما یک کار جدیدی را شروع کرده که اصلا دنبال دفاع کردن نیست و فقط دنبال گلزدن به حریفان است دروازبان ما در بازی گذشته فقط 3بار توپ به سمتش آمد یعنی تیم ما بیشترین حمله را انجام می‌دهد.

سرپرست تیم سایپا بیان کرد: استقلال همیشه تیم بزرگی است بخاطر آنکه هوادار زیادی را می‌تواند به ورزشگاه بکشاند و با بازیکنانی که این فصل جذب کرده شرایط تیمش را نسبت به سال گذشته بهتر شده است تیم ما هم جوان شده و تغییرات زیادی در سایپا به وجود آمده است.

خوش‌نظر در پایان خاطرنشان کرد: تیم سایپا امسال نسبت به سال گذشته روند بهتری را داشته فقط سال گذشته ما یک گل زده و 3گل هم خورده بودیم امسال گلی را نزده‌ایم و تنها ایراد ما هم همین عدم گلزنی است که از این بازی شروع می‌شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار