مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت اين تيم گفت: وضعیت ما نسبتا خوب است و مشکل ما فقط خط دفاع است چرا که مصدومان ما نتوانسته‌اند خودشان را به بازی با سایپا برساند.

ستار همداني در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ افزود: تنها نگرانی ما در خط دفاع است که دو بازیکن اصلی ما به نام عمران‌زاده و صادقی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در چند بازی تیم را همراهی می‌کنند و ما با داشته‌هایمان ادامه می‌دهیم تا بازیکنان مصدوم ما به بازی‌های بعدی برسند.

** برای دفاع متراکم سایپا برنامه داریم
وی در مورد عملکرد تیم فوتبال سایپا افزود: تیم سایپا از سال‌های گذشته تیم سرسختی بود و فقط مربوط به لیگ امسال نیست و این تیم در ساختار دفاعیش خوب عمل می‌کند و ما برای دفاع متراکم سایپا برنامه داریم.

**پرداختن به برخی مسائل حرمت‌ها را از بین می‌برد
وی در مورد اظهارات بر علیه قلعه نویی طی روزهای اخیر گفت: من یک توصیه به شما و دیگر همکارانتان دارم این که پرداختن به این مسائل حرمت‌ها و قداست‌ها را از میان می‌برد بنابراین بهتر است که صحبتی در این خصوص نداشته باشیم چون حرمت بین استاد و شاگرد از بین نرود.

** زمین ناهموار و نبود امکانات سخت‌افزاری باعث بی‌کیفیتی لیگ شده است
وی درباره کیفیت پایین بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: زمین‌های ناهموار و نبود امکانات سخت‌افزاری و همچنین جا به جایی بیش از حد در فصل نقل وانتقالات در تیم‌ها، عوامل کیفیت پایین لیگ چهاردهم هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم‌های لیگ برتر در طول نقل و انتقالات بیش از 60 درصد تغییرات داشتند و بازیکنان این تیم‌ها تا به هماهنگی برسد زمان نیاز دارند بر این اساس شاهد بازی‌های جذاب و با کیفیت از سوی تیم‌ا تا این هفته نبوده‌ایم.

**بحث مالی لازمه زندگی است
در مورد کاهش قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم من دو سه سال در این تیم بودن توقع کار کردم و رزومه‌ای خوبی هم تا الان جا گذاشتم بحث مالی لازمه‌ای زندگی است و بدون پول نمی‌توان گذران زندگی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ما مقابل سایپا سه امتیاز بازی را کسب کند تا همچنان جز مدعیان قهرمانی لیگ باقی بماند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار