اولین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان پسران کشور که از صبح روز یکشنبه در شهرستان سنندج آغاز شده بود با شناخت بازیکنان راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها ادامه یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این پیکارها علیرضا فتحی و امید مرادی از تهران ، امیر رضا کاکاوند و محمد امین امینی از قزوین، متین اسدی و پارسا مظفری از کردستان، علیرضا اسکانه و حسین ثانی از قم، شباهنگ عسگری و امیر حسین نورعلیان از تهران، نعیم موسوی نژاد و محمدباقر طرابی از قم، عرفان نوری و سعید پورابراهیم از قزوین و امیر جباری و محمدامین محمدجانی (آزاد) در مرحله یک هشتم نهایی با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی در قسمت دونفره راه یافتند.

در مرحله یک چهارم دونفره (تیمی) تیم های علیرضا فتحی و امید مرادی از تهران برابر امیر رضا کاکاوند و محمد امین امینی از قزوین ، متین اسدی و پارسا مظفری از کردستان برابر علیرضا اسکانه و حسین ثانی از قم، شباهنگ عسگری و امیر حسین نورعلیان از تهران برابر نعیم موسوی نژاد و محمدباقر طرابی از قم، عرفان نوری و سعید پورابراهیم از قزوین برابر امیر جباری و محمدامین محمدجانی (آزاد) برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

اولین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان پسران کشور در دو قسمت یکنفره و دونفره (تیمی) برگزار می شود، 110نفر در قسمت یکنفره و 74 نفر در قالب 34 تیم دونفره از 21 استان برابر هم پیکار خواهند کرد.

لازم به ذکر است رقابت های رنکینگ بدمینتون جوانان کشور در 3 مرحله برگزار می شود که مرحله دوم این رقابت‌ها آبان ماه در استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار