دومین روز از مسابقات سلاح های بادی قهرمانی کشور در رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان به پایان رسید و در فینال نماینده خراسان رضوی، طلای این رشته را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دومین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سلاح های بادی در حالی به پایان رسید که صفیه صحرا گرد از استان خراسان رضوی، در دیداری بسیار نزدیک با حریفان خود توانست به روی سکوی اول این رشته رفته و مدال طلا را از آن خود کند.
 
در این فینال حساس که امتیازات ورزشکاران با فاصله بسیار اندک جابجا می شد، در نهایت سولماز نقی لو از آذربایجان غربی و نسا پاریاب از استان ایلام، در مکان های دوم و سوم ایستادند.
 
در رده بندی پایانی نیز حسنی توتونچی از خوزستان، محبوبه سادات جلالی از خراسان رضوی، دینا فرزادخواه از قزوین، مائده سادات امین زاده  و فاطمه کرم زاده هر دو از بوشهر در رده های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.
 
این رقابت ها در بخش بانوان با برگزاری این فینال به پایان رسید و روز سه شنبه در بخش مردان، رقابت های قهرمانی کشور آغاز می شود.
 
بیست و سومین دوره مسابقات سلاح های بادی قهرمانی کشور ، از بیست و پنجم تا سی ام مرداد با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیراندازی ، کشوری ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار