رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان گزارشی در خصوص مرگ کارگر خدماتی حوزه شهری اظهار داشت : مسئولان حادثه رسیدگی کنند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، معصومه آباد رئیس  کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و پس از بیان سخنان رئیس شورا در خصوص مرگ یکی از کارگران خدماتی شهر تهران با بیان اینکه توجه به مسئله حیات یکی از حقوق شرعی و انسانی هر شهروندی است ، اظهار داشت: مسئله مرگ مرحوم علی چراغی واقعاً دلخراش بود چرا که این حادثه در حضور فرزند ایشان رخ داد و مشاجره‌ای که با حضور به موقع پلیس 110 می‌تواند به راحتی خاتمه یابد با درگیری بوسیله پنجه بوکس منجر به مرگ این کارگر شد.


وی حادثه دیگر را در خصوص مرگ  جوان 18 ساله در پارک بسیج به دلیل نبود امکانات و فضاهای تفریحی مناسب عنوان کرد و افزود: هنوز مسئله حادثه پارک ارم که منجر به مرگ برخی از شهروندان و ضایعه جسمی در برخی دیگر از آنها شد ، فراموش نشده که امروز با این مسئله مواجه شده‌ایم.


آباد ادامه داد: هنوز خانواده حادثه دیدگان پارک ارم در خصوص وضعیت جسمانی فرزندان خود و اینکه تاکنون سلامت خود را نیافته‌‌اند با ما در تماسند و باید شهرداری و شورای شهر در خصوص این مسئله گزارش لازم را ارائه دهند که چرا یک جوان 18 ساله از سرسره به زمین پرتاب شده است.


این عضو شورای شهر با بیان اینکه هر چند از نظر برخی از افراد علت این حادثه خودکشی بوده است اما باید علت واقعی آن به دقت مورد بررسی قرار گرفته و اعلام شود.


وی تصریح کرد: نزدیک به سه روز است که با مسئولان مکاتبه می‌کنیم اما متاسفانه حتی به سازمان ایمنی و آتش نشانی اجازه ورود برای تهیه گزارش داده نشده است.

رئیس  کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری مرگ کارگر خدماتی حوزه شهری ، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیمانکار پسماند که این کارگر نیز در این حوزه فعال بوده مرتبط با حوزه خدمات شهری شهرداری تهران است از مهندس عبداللهی معاون خدمات شهر شهرداری تهران درخواست داریم که به این مسئله سریعتر رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارگران ، مناسب ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.