از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.






بهینه ساز قدرتمند Wise Care 365؛

با چند کلیک ساده کارایی و سرعت رایانه خود را به اوج برسانید + دانلود نرم افزار

بعد از نصب نرم افزار و بازی در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها و بازی‌ها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند. این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با چند کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید.





یک ابزار همه کاره برای رایانه شما؛

پاک سازی و بهینه سازی ویندوز با CCleaner + دانلود

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بیهوده سیستم را از Internet Explorer و Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می‌کند. این نرم افزار می‌تواند بسیاری از دیگر برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می‌آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در پاک کردن برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player از شما می‌خواهد که دقیقاً مشخص کنید که به دنبال پاک کردن کدام دسته از فایل‌ها و اطلاعات هستید، تا باعث نشود اطلاعات شما از دست رود.





WinZip Pro برای رایانه و اندروید؛

قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین نرم افزار فشرده سازی فایل‌ها + دانلود

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که سر و کارش با رایانه باشد ولی نرم افزار WinZip Pro برایش آشنا نباشد، WinZip Pro نام نرم افزاری قدیمی و قدرتمند برای فشرده سازی فایل‌هاست که بین کاربران، محبوبیت خاصی دارد و کاربران زیادی هر بار بعد نصب ویندوز این برنامه را نصب می‌کنند. امروزه برای سهولت در دانلود نرم افزار، بازی و... آنها را فشرده می‌کنند و به همین جهت نیاز به نرم افزاری است که از فایل‌های فشرده شده پشتیبانی کند، WinZip Pro از تمامی فرمت‌های فشرده و همچنین (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME, ARJ, LZH, ARC) پشتیبانی می‌کند و رقیب اصلی و جدی نرم افزار WinRAR است.





درایورهای ویندوز رایانه خود را به روز رسانی کنید + دانلود نرم افزار

حتما می دانید که سخت افزاهای رایانه مانند گرافیک، کارت صدا، مودم و ... دارای درایورهای نصبی برای هماهنگی با ویندوز و سایر اجزای رایانه هستند. داریورهای قدیمی ممکن است، عملکرد و کارایی رایانه را به شدت تحت تاثیر قرار دهند و منجر به کاهش سرعت رایانه و یا آسیب دیدن سخت افزار آن شوند. این نرم افزار Driver Booster PRO توسط شرکت IObit's طراحی شده است و از بهترین تکنولوژی برای بررسی و شناسایی درایورهای قدیمی استفاده می کند. برای به روز رسانی داریورها کافی است برنامه را اجرا کنید و برروی اسکن کلیک کنید تا برنامه در مدت کوتاهی درایورهایی که نیاز به، به روز رسانی دارند را به شما معرفی کنید و در صورتی که شما خواهان به روز رسانی درایورهای مورد نظر باشید، می توانید به آسانی نسخه های به روز رسانی شده را دریافت کنید.




از خاموش شدن ناگهانی رایانه جلوگیری کنید + دانلود نرم افزار

این نرم افزار Don't Sleep یک برنامه کم حجم و ساده برای جلوگیری از به خواب رفتن و خاموش شدن رایانه است، حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی رایانه تان به صورت ناگهانی خاموش یا ریستارت شود، برای مقابله با این مشکل بهترین راهکار نرم افزار معرفی شده است که می تواند بستری را فراهم کند که فعالیت های جاری رایانه شما به صورت غیر منظره غیر فعال نشود. برنامه علاوه بر این که از خاموش شدن رایانه جلوگیری می کند می تواند از خاموش شدن مانیتور هم جلوگیری کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها، رابط کاربری ساده، امکان زمان بندی فعالیت ها و ... اشاره کرد.




با دانلود این نرم افزار جلو دزدی از WiFi خود را بگیرید + دانلود نرم افزار

بیشتر کسانی که در منزل و یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنند، دوست دارند بدانند که آیا هکرها و افراد ناشناس از اینترنت وایرلس آنها استفاده می‌کنند یا نه؟
اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهترین راه ممکن برای متوجه شدن این کار نظارت مانیتورینگ است. نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard ابزاری رایگان، ساده و بسیار کارآمد برای کسانی است که از اینترنت وایرلس استفاده می‌کنند، این برنامه با اسکن شبکه شما، تمامی دستگاه‌های متصل را نمایش می‌دهد و در صورت مشاهده دستگاه‌های مشکوک می‌توانید ارتباط آنها را قطع کنید. همچنین می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هر چند دقیقه یکبار شبکه را اسکن کرده تا متوجه شوید چه دستگاه‌های به شبکه متصل هستند.





Advanced SystemCare PRO؛

تنها با یک کلیک رایانه خود را بهینه سازی کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Advanced SystemCare PRO یک ابزار سودمند و کاربردی است. این برنامه با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می‌دهد باعث افزایش سرعت و کارایی چند برابری سیستم شما می‌شود. Advanced SystemCare PRO فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می‌کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می‌کند.





برای رایانه؛

اگر از ویندوز 7 استفاده می‌کنید اين نرم افزار را نصب كنيد + دانلود

  Windows 7 Manager نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت ویندوز محبوب هفت می‌باشد که همراه خود 30 ابزار کاربردی را به ویندوز شما می‌آورد و هدف همه این ابزارها افزایش سرعت و امنیت، کارایی و بهبود عملکرد ویندوز شما می‌باشد. شاید برای شما هم پیش بیاید که ساعات زیادی رایانه شما روشن باشد و بعد از کلی کار با سیستم و اجرای نرم افزارهای سنگین و بازی‌هایی با گرافیک بالا، سرعت سیستم شما به شدت کاهش پیدا کند، هر چند با یک ریستارت کردن این مشکل درست می‌شود ولی این مشکل باز هم گریبانگیر شما خواهد شد، اما Windows 7 Manager این مشکل را به کلی رفع کرده است.





نرم افزاری کاربردی برای رایانه؛
امروزه باید نرم افزارهای Uninstaller را جزو ابزارهای کمکی ویندوز بدانیم، چرا که بخش Uninstall a program ویندوز قادر به پاکسازی کامل برنامه‌های نصبی از روی ویندوز نیست. حتما می‌دانید که بعد از نصب نرم افزار و بازی فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند، مثل کلیدهای فعالسازی نرم‌افزار و ... که هنگام پاکسازی این گونه فایل‌ها و پوشه‌‌ها در محل نصب باقی می‌مانند و علاوه بر کاهش فضای ذخیره سازی، باعث کاهش سرعت ویندوز هم می‌شوند.





اسکرین سیور سه بعدی برای رایانه شما + دانلود

Watermill 3D Screensaver یک اسکرین سیور جالب با محیطی آرام و دلنشین است که تصاویر کلبه‌ای را در دل جنگل را به صورت سه بعدی به تصویر می‌کشد. گرافیک فوق العاده آن به همراه صدای دلنشین دریاچه، پرندگان، قطرات آب و ترکیب بندی رنگ‌ها زیبایی این اسکرین سیور را دو چندان می‌کند. از نکات ویژه این برنامه می‌توان به نشان دادن این محیط از زوایای کاملا متفاوت اشاره کرد، این قابلیت باعث می‌شود که میحط کاربری شما تکراری نباشد. با Watermill 3D Screensaver طبیعت شگفت انگیز را به رایانه‌تان بیاورید و برای چند دقیقه‌ای استراحت، نظاره‌گر این تصاویر باشید تا آرمشی برای ذهن و فکرتان ببخشید.





Chrome Remote Desktop؛

در هر کجا که هستید با گوشی به رایانه متصل شوید + دانلود نرم افزار

با نصب برنامه Chrome Remote Desktop بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان می‌توانید با ضریب امنیتی بالا و البته مطمئن، رایانه خود را در هر کجا که باشید کنترل کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و برای اتصال از طریق گوشی یا تبلت به رایانه می‌توانید از بستر اینترنت یا شبکه بی سیم استفاده کنید و با وارد کردن آدرس آی پی به رایانه متصل شوید و کارهایی که  قرار بود با نشستن پای رایانه بگذرانید می‌توانید به راحتی با گوشی یا تبلت خود انجام دهید.





برای اندروید، IOS، سیمبین، جاوا

با Google Maps دیگر هیچ وقت گم نمی‌شوید + دانلود

بدون شک Google Maps یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی است که برای نمایش نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل به کار می‌رود. با این برنامه می‌توانید از طریق اتصال به اینترنت و یا GPS موقعیت مکانی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. یا با وارد کردن مبدا و مقصد در برنامه می‌توانید کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد توسط برنامه دریافت کنید.





نرم افزاری که نوسانات برق را تشخیص می دهد؛

سلامتی گوشی خود را در هنگام شارژ شدن تضمین کنید + دانلود نرم افزار

همیشه یکی از دلایل اصلی آسیب دیدن گوشی نوسانات برق در هنگام شارژ کردن گوشی است. با استفاده از این نرم افزار PowerAid می توانید گوشی خود را در برابر نوسانات برق بیمه کنید، کافیست گوشی را به شارژر متصل کنید و نرم افزار را فعال کنید تا زمانی که جریان برق شهری دچار نوسانات شود، برنامه با زنگ هشدار این وضعیت را به شما اطلاع رسانی کند، این کار سبب می شود شما در زمان های مناسب گوشی هوشمند خود را شارژ کنید و از آسیب دیدن آن به وسیله ی نوسانات برق جلوگیری کنید.

 



برای اندرویدی‌ها؛

با آواست امنیت را تمام و کمال برای گوشی خود فراهم کنید + دانلود

کافی است که آنتی ویروس Avast را نصب کنید تا برنامه با اسکن تمامی قسمت‌های گوشی شما از حافظه گوشی و SD card، تمامی فایل‌های مشکوک شما را بررسی و در صورت نیاز حذف کند همچنین برنامه می‌تواند Worm ها یا حتی Spyware ها را نیز شناسایی کند. اسکن SMS ها، گالری، لیست مخاطبان و اطلاعات داخلی سیم کارت از ویژگی‌های کلیدی این آنتی ویروس قدرتمند محسوب می‌شود. آواست در سال 2012 رتبه بهترین و سبک‌ترین آنتی ویروس دنیا را از دید سایت AV به خود اختصاص داده است. امنیت گوشیتان را با Avast Antivirus تضمین کنید.





رایانه و اندروید؛

نرم افزاری برای استخراج و فشرده سازی فایل‌ها در گوشی

WinRAR نام نرم افزاری است که محصول لابراتورهای شرکت RAR می‌باشد. این نرم افزار یکی از کاربردی‌ترین و البته محبوب‌ترین نرم افزارهای فشرده سازی برای رایانه است. محبوبیت این برنامه به حدی بوده که نسخه اندرویدی آن هم با نام RAR منتشر شده و هر چند وقت یکبار نسخه جدید از این برنامه برای اندروید منتشر می‌شود. اگر شما هم قبلا این نرم افزار را از صفحه باشگاه خبرنگاران دانلود کرده بودید، می‌توانید نسخه جدید این برنامه را از پایین صفحه دانلود کنید.





Star Walk

اجرام آسمانی را با تبلت و تلفن همراه خود رصد کنید + دانلود

با Star Walk – Astronomy Guide به دور دست‌ها سفر کنید، اعماق فضا و سیارات را مشاهده کرده و با تصاویر تعاملی از ستارگان با نحوه قرار گیری آن‌ها بیشتر با علم ستاره شناسی آشنا شوید. فقط کافیست که گوشی خود را به سمت آسمان بگیرید، نرم افزار با استفاده از الگوریتم‌های قدرتمندش ستاره‌ها و اشکال هندسی موجود در آسمان را نشان دهد و شما می‌توانید نظاره‌گر آسمان باشید البته با دیدی متفاوت!





برای اندرویدی‌ها؛

با این نرم افزار سرعت دانلود گوشیتان را افزایش دهید + دانلود

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری حرفه‌ای برای دانلود فایل‌ها از اینترنت از طریق تلفن همراه اندرویدی می‌باشد، این نرم افزار خیلی سریع محبوبیت فراوانی در بین کاربران یافت و توانست در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه یا Resume فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید. این برنامه از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می‌کند و منوها و گزینه‌های به زبان فارسی است.





لایو والپیپر برای اندروید؛

در گوشیتان آبمیوه‌های خنک و خوشمزه درست کنید + دانلود

اگر از نگاه کردن به تصاویر تکراری صفحه نمایش گوشیتان خسته شده‌اید بهتر است با Juice PRO فضای گوشیتان را زنده‌تر کنید. Juice PRO مجموعه‌ای از تصاویر آب گریپ فروت، آب لیمو، آب پرتقال، آب آلبالو، آب کیوی، آب توت فرنگی، آب آناناس، آب هندوانه، آب پاپایا و آب توت است که آبمیوه‌های خوشمزه را به صفحه نمایش گوشی شما هدیه می‌کند و رنگ و لعابی زنده و طبیعی به گوشی شما می‌بخشد. برای جذابیت و تنوع بیشتر می‌توانید از طریق تنظیمات، گزینه‌هایی مانند تکه‌های یخ و برش میوه را به طور شناور به تصاویر اضافه کنید.





در غیاب شما چه می‌گذرد؛

با تلفن همراه خود دوربین‌های مدار بسته را نظارت کنید + دانلود نرم افزار

اگر قصد مسافرت طولانی را دارید و می‌خواهید در سفر به صورت بر خط دوربین‌های محل کار یا خانه‌تان را به صورت آنلاین مشاهده کنید دریچه نرم افزار tinyCam Monitor PRO for IP Cam را معرفی می‌کند. شما با اتصال به اینترنت و وارد کردن آدرس IP می‌توانید به صورت لحظه‌ای از طریق دوربین‌های مدار بسته اوضاع را با گوشی همراه خود زیر نظر داشته باشید. از ویژگی‌های کلیدی برنامه می‌توان به پشتیبانی از https برای امنیت بیشتر در نظارت دوربین‌ها، رمزگذاری ویدیو و DVRS با دوربین‌های CCTV و محیطی کاربری زیبا اشاره کرد.





ویژه اندرویدی ها؛

در تلفن همراه خود جدول حل کنید + دانلود نرم افزار

اکثرا ما عادت داریم که جدول ها را در روزنامه ها و مجله ها مشاهده کنیم و اقدام به حل آن ها کنیم. از این به بعد می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها و مصرف کاغذ جدول ها را در تلفن همراه هوشمند خود حل کنید. برنامه جدول باز دارای جدول های متنوعی است و می تواند خواسته های شما را در هر زمینه ای پوشش دهد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، وجود سطوح مختلف از جدول کلمات متقاطع، پوشش بخش های تخصصی مختلف و ... اشاره کرد

 






گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۱۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
دریچه جان جواب بده دیگه فقط نظرمنتشر می کنی که چی بشه
Iran (Islamic Republic of)
من و تو
۱۳:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
سلام واقعا از زحماتتون ممنونم سایت خیلی خوبی دارید مخصوصا برای جریان اپل که امنیت داره یا نه.
فقط اگه میشه یه برنامه ماشین بازی برای رایانه بزارید که کم درد سر باشه لطفا
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۱:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
با سلام و تشکر بسیار از باشگاه خبرنگاران
لطفا در کناره ی برنامه های تلفن همراهتون بارکد خوان هم بزارید تا بتونیم به کمک بارکد خوان برنامه ها رو دانلود کنیم
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
با سلام خدمت مدیران وبسایت باشگاه خبرنگاران ,
می خواستم بپرسم که آیا استفاده از مطالب شما با ذکر منبع مجاز است؟
و همچنین چطور میشه در زمینه ی ارسال مطالب کامپیوتری و رایانه ای با وبسایت شما همکاری کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۱:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
لطفا یک جا برای سرچ بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
تشکر. خدا قوت. برای سیمبین هم برنامه بیشتری ارائه نمایید. یا علی
آخرین اخبار