مربی تیم ملی گلبال بانوان:

مقام اول بازی‌های آسیایی سهمیه جهانی را کسب می‌کند

زینب ارک‌دستانی‌گفت: ملی‌پوشان گلبال‌ وضعیت مساعدی دارند و نسبت به اردوهای قبل آمادگی بیشتری پیدا کرده‌اند و آماده‌ حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون هستند.

زینب ارک‌دستانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملی‌پوشان گلبال با توجه به برگزاری اردوی نسبت به دوره های قبل وضعیت بهتری پیدا کرده‌اند و شرایط مساعدی دارند همچنین به دلیل اینکه محل اسکان بازیکنان و برگزاری تمرین و اردو در مکان قرار دارد وقت را از دست نمی‌دهیم و بیشتر تمرین می‌کنیم.
 
وی در خصوص شرایط اردو گفت: شرایط اردو مساعد است و ما در حال حاضر بیشترین تمرکز مان را روی تمرین‌های استقامت قلبی- عروقی و بعد هم روی سرعت فنی می‌گذاریم.
 
 
 از لحاظ رفاهی هم وضعیت خوب است مشکل خاصی نداریم مربی تیم ملی ‌گلبال در مورد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات آسیایی اینچئون‌ و شناخت حریفان بیان کرد: تیم‌های چین، ژاپن، عراق، کره و تایلند نیز در این رقابت‌ها حضور دارند که رقیب اصلی ما چین، ژاپن هستند اما با تاکنیک‌هایی که در نظر گرفته‌ایم این دو تیم را هم پشت سر می‌گذاریم.
 
 وی ادامه داد: در بازی‌های انتخابی مقابل  چین شکست خوردیم اما ژاپن را شکست دادیم که با یک باخت مقام سوم را به دست آوردیم.
 
زینب ارک دستانی درباره‌ این که آیا عدم حضور در بازی‌های جهانی به ضرر گلبال بانوان بود تصریح کرد: ما به دلیل هم‌گروه شدن با تیم اسرائیل در مسابقات جهانی حضور پیدا نکردیم. این مسأله از لحاظ فنی به طور قطع به ضرر گلبال کشورمان بود زیرا هر چهقدر مسابقات و تورنمنت‌های بیشتری را انجام دهیم و به ملی‌پوشان میدان بیشتری را بدهیم آمادگی بهتری پیدا می‌کنند اما به هر حال ما به دفاع مردم فلسطین و غزه در این رقابت بزرگ شرکت نکردیم.
 
مربی تیم ملی گلبال بانوان در خصوص ملاک دعوت بازیکنان به اردو گفت: ما بهترین‌های لیگ دسته یک را انتخاب کردیم و به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که تعدادشان 10 نفر است اما شش بازیکن را به مسابقات آسیایی اعزام می‌کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های آسیایی اینچئون برای ما اهمیت زیادی دارد زیرا مقام اول این بازی‌ها سهمیه‌ی مسابقات جهانی را کسب می‌کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار