مدیر شبکه رادیو جوان گفت: چهارمین جشن جوان و"رادیو جوانه "در دو بخش شنیداری و غیر شنیداری دی ماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در نشست چهارمین جشن جوان و رادیو جوانه که دقایقی پیش با حضور مدیر شبکه رادیویی جوان و اصحاب رسانه برگزار شد، بهنام احمدپور مبارکه گفت: جشنواره جوان و رادیو جوانه در دو بخش شنیداری و غیر شنیداری کار خود را آغاز می‌کند که در بخش شنیداری، برنامه‌سازی، ساخت آنونس و موسیقی گنجانده شده است.  

وی افزود: در بخش شنیداری و در حوزه برنامه‌سازی، برنامه‌ها باید حداکثر 7 دقیقه، در بخش آنونس، حداکثر 2 دقیقه، در بخش قطعه موسیقی، بین 2 تا 7 دقیقه ترانه‌ها باید باشد و در بخش ویژه شنیداری برنامه‌های طنز باید حداکثر 7 دقیقه تنظیم شود.

به گفته مدیر شبکه رادیو جوان جایزه ویژه هیئت داوران به برنامه‌ها در رابطه با نماز و محیط زیست تعلق می گیرد.

احمد‌پور‌مبارکه در رابطه با بخش غیر شنیداری گفت: در متن رادیویی حداکثر 500 کلمه، در بخش شعر با قالب آزاد، در بخش داستان کوتاه حداکثر 1000 کلمه، در کنار بخش‌های ایده برنامه و وبلاگ این حوزه را پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به فرصتی که جشنواره رادیو جوان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تصریح کرد: جوانه فرصتی است ارزشمند برای همه جوانان ایرانی تا این‌بار به زبان رسانه‌ای گرم و صمیمی بنام رادیو راه‌های جدیدی برای گفتن حرف‌هایمان کشف کنیم و " هنرمندانه گفتن " را بیاموزیم و بدانیم برای " شنیده شدن باید راه و رسم گفتن و " زیبا گفتن " را فراگرفت.
 
 
افتتاح رادیو اینترنتی شبکه جوان


مدیر شبکه رادیوی جوان افزود: جوانه مجالی است برای رقابت، رقابتی برای شنیده شدن زیبایی‌ها که به واسطه آن فرصت طلایی در شیوایی کلام به‌دست می‌آید. دقت ‌نظر و نفوذ اندیشه ناب فرهنگ ایرانی اسلامی از اهداف این جشنواره است.

بنابر این گزارش؛ از همین امروز دبیرخانه جشنواره رادیو جوانه کار خود را آغاز کرده است و مخاطبان برای ارسال آثارشان در تلاش هستند.

اختتامیه جشنواره چهارم دی ماه در برج میلاد برگزار می‌شود و از چهره‌های شاخص هنر موسیقی و تئاتر دعوت می‌شود تا بچه‌های رادیو جوان را همراهی کنند در این جشنواره 4 کمیته اجرایی فعالیت خود را آغاز کردند و امیدوارم امسال جشنواره با توجه به کسب تجربه‌های 3 دوره قبل بتواند به لحاظ کمی و کیفی رشد خود را شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ رادیو اینترنتی شبکه جوان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود که در آن‌جا سهم مخاطب رادیو در تولید اثر بیشتر از زمان فعلی خواهد بود.
 
سال گذشته مدیران شبکه مسئول کمیته‌ها بودند 

مدیر شبکه رادیویی جوان با اشاره به تفاوت این جشنواره نسبت به سال های گذشته گفت: امسال با توجه به ظرفیت شبکه‌ها برنامه‌سازان ما عهده دار این بخش‌ها شده‌اند.

وی با اشاره به جوایز برندگان این دوره از جشنواره افزود: برندگان با نظر مثبت معاونت صدا مثل دوره گذشته با گذراندن دوره‌های آموزشی تا 5 نفر می‌توانند جذب شبکه رادیویی جوان شوند و خوشبختانه سهم مخاطبان شهرستانی ما نیز افزون شده است.

احمد‌پور‌مبارکه تصریح کرد: بعضی از کارهایی که به‌دست ما رسیده از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و مخاطبان در تولید برنامه‌های این شبکه رادیویی نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند.

بنابراین گزارش بخش طنز و ایده نو جایگاه ویژه‌ای در جشنواره چهارم داشته و طبق سال‌های گذشته " حمیدرضا افتخاری " دبیر اجرایی این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: میلاد ، برج ، رادیو ، جوانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.