نماینده مردم خرم آباد گفت: بی‌اعتنایی مسئولین دانشگاه آزاد به نماینده ولی فقیه قابل چشم پوشی نیست و ما نسبت به این موضوع معترض هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ مردادماه) گفت: اولین تذکر من به دانشگاه آزاد اسلامی است، رویکرد دانشگاه آزاد در سالهای اخیر تعطیل کردن واحدهای شهرستان خرم آباد است که در این مدت هر روز تعداد دانشجویان کمتر شده و در اخذ رشته‌های مناسب ناموفق بودند.  
 
وی افزود: این سیاست تا آنجا پیش رفته که از اعضای هیئت امنای دانشگاه خرم آباد یک نفر از مردم خرم آباد عضو نشده، حتی نمایندگان عضو هیئت امنا را از شهرستان‌های دیگر انتخاب کرده‌اند و رویکرد مسئولین دانشگاه آزاد به خصوص مسئول منطقه تعطیل کردن این دانشگاه است.  
 
نماینده مردم خرم آباد ادامه داد: یکدفعه اعلامیه بدهید و دانشگاه را تعطیل کنید، بی‌اعتنایی نکنید، بی‌اعتنایی مسئولین دانشگاه آزاد به نماینده ولی فقیه قابل چشم پوشی نیست و ما نسبت به این موضوع معترض هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی در تذکری به وزارت بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: مدیریت بهداشت و درمان استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان که از دولت قبل مانده، این روز‌ها برای آنکه اصلاح طلبی خودش را ثابت کند و خودش را بقبولاند آمده است با انتخاب فامیل وابسته به خود، همکلاسی‌های هم خط خود و بعضا وابستگان به جریان فتنه، در قلع و قمع نیروهای ارزشی پیش قدم شده و اعتنایی به بحث سلامت و مدیریت صحیح ندارند.  
 
نماینده مردم خرم آباد تصریح کرد: چند روز پیش یک خانمی که برای زایمان به بیمارستان مراجعه می‌کند، وضعیت مدیریت بهداشت و درمان آنچنان اسفبار است که ایشان در توالت وضع حمل می‌کند، لذا از وزیر بهداشت تقاضا داریم به این وضعیت رسیدگی کند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، مسئولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار