سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: سفر به ‌مریکا بسیار سخت و طولانی بود ولی برای ملی‌پوشان از نظر فنی نتایج قابل قبولی داشت.

 امیر خوش‌خبر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: با وجود آن که در این ده روز ملی پوشان اوج برنامه‌های بدنسازی خود را دنبال می‌کردند ولی انجام چهار بازی مقابل تیم قهرمان لیگ جهانی 2014 کاملا به نفع‌مان بود.
 
سرپرست تیم ملی  والیبال کشورمان گفت: در طول این چهار بازی ملی‌پوشان سه باخت و یک برد را به دست آوردند و کادر فنی به طور کامل نقاط ضعف و قوت تیم را مورد بررسی و آنالیز قرار داد قرار است، تیم تا شروع مسابقات قهرمانی مردان جهان روند تمرینی خود را به همین شکل ادامه دهد.

وی در خصوص وضعیت شهرام محمودی و حمزه زرینی اظهار داشت: مصدومیت محمودی رو به بهبود است. حمزه زرینی هم به شدت تلاش می‌کند تا با تمرینات خوب به شرایط ایده‌آل دست پیدا کند اما بعید می‌دانم که وی برای مسابقات جهانی لهستان به شرایط مطلوب و ایده‌آل به منظور حضور در این پیکارها برسد. کادر فنی و پزشک تیم تلاش می‌کند که اگر به وضعیت خوبی دست پیدا کرد در بازی‌های آسیایی کره از حضورش در ترکیب استفاده شود. در شرایط کنونی برای ما اولویت سلامت این بازیکن است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرپرست ، تیم ، خسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار