معاون ارتباطات و ساماندهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تمدید مهلت ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دینی خبر داد.

صادق حسین‌زاده ملکی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: با توجه به استقبال گسترده نوجوانان و جوانان برای شرکت در این جشنواره مهلت ارائه آثار تا میلاد حضرت رضا(ع) تمدید شد.

وی افزود: «جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دینی» با همکاری شبکه جوانان رضوی و معاونت فرهنگی آستان مقدس امام حسین(ع) ویژه گروه سنی نوجوانان 15 تا 18 سال و جوانان 19 تا 28 سال برگزار می شود.

حسین‌زاده ملکی اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات «حجاب»، «نماز»، «انتظار فرج»، «زیارت ائمه اطهار(ع)»، «اقتصاد مقاومتی»، «نیکی به والدین»، «سبک زندگی رضوی»، «خلاقیت و کارآفرینی»، «دوست»، «اخلاق اجتماعی»، «فرزندآوری»، «روزی حلال» و «تفریح سالم» به دبیرخانه‌های برگزاری این جشنواره ارسال نمایند.

معاون ارتباطات و ساماندهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی جوایز ویژه این جشنواره را 14 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات عراق عنوان و اظهار داشت: دو دبیرخانه در مشهد مقدس و کربلای معلی برای این جشنواره تشکیل شده است.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان ایرانی شرکت‌کننده در این جشنواره باید آثار خود را به مشهد مقدس- خیابان چمران چمران 6 - شبکه جوانان رضوی و شرکت کنندگان کشورهای دیگر باید آثار خود را به آستان مقدس امام حسین(ع) ارسال کنند.

حسین‌زاده ملکی با بیان اینکه نخستین بار است که آستان قدس رضوی با مشارکت آستان مقدس امام حسین(ع) جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دینی را برگزار می‌کند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شرایط شرکت در این جشنواره به سایت www.shajar.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 2233464-0513 تماس بگیرند.

انتهای پیام//

برچسب ها: فیلم ، کوتاه ، دینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.