در پایان سومین روز رقابت‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا در ارومیه ۲۱ دیدار برگزار شد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان سومین روز رقابت‌های تنیس تور زیر ۱۴ سال اسیا در آذربایجان غربی در بخش پسران ۱۶ و در بخش دختران  ۵ دیدار  برگزار شد و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

بر این اساس در بخش پسران سینا مقیمی، سهراب دکمه چین، اتابک سردار شهید، میر موذی، ارکین توتونچی، پارسا یزد خواستی، جلیلی ارومیه، علی باقرزاده، درویش نوری، رجب پور، سپهر سهرابی، آریا روغنی، میرزایی، سهراب نور خمامی، کیا خیری و محمد خوش خلق و در بخش دختران هلیا غفرانی ،  حسینی، مهدیه میر جلیلی، مهلا ابراهیمی، دانش فر، نیلوفر قاسم علی پور، نازنین گل احمد، ملینا مهرانی، اسکندری، خانلو، شایلی فرش چی‌ها، یاسمین شجاعی زاده، لاچین افشین، نیلوفر زینال پور، احد پور، شمیم سلطانی و شهرزاد بانی سعید به مرحله بعدی بازی‌ها راه یافتند.

به این ترتیب در چهارمین روز این رقابت‌ها ۸ دیدار در ۲ بخش دختران و پسران برگزار می شود تا چهره نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها مشخص شود. محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور و کمال داوود پور، اصغر هاشمی، سرکیس نجاریان ، گغارد نجاریان از آذربایجان غربی و آرزو یولقونی و سروین میرزالو از آذربایجان غربی در این مسابقات به امر قضاوت می پردازند.

محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور و کمال داوود پور، اصغر هاشمی، سرکیس نجاریان ، گغارد نجاریان از آذربایجان غربی و آرزو یولقونی و سروین میرزالو از آذربایجان غربی در این مسابقات به امر قضاوت می پردازند.

یاد آور می شود: این رقابت‌ها به مدت یک هفته در ۲ بخش دختران و پسران برگزار می شود و فرشاد صفتی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، بازی ، رقابت ، آسیا ، asian ، tennis ، games
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار