یک عضو شورای شهر در واکنش به اظهارات برخی از اعضا در خصوص نظارت روزنامه همشهری گفت:‌نظارت روزنامه همشهری در دوره سوم مالی بوده است و نه محتوایی سیاست گذاری.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر مجتبی شاکری در واکنش به اظهارات تند گویان و اسماعیل دوستی در خصوص نظارت بر روزنامه همشهری اظهار داشت:‌حضور یکی از مسئولان این روزنامه  از جمله ذاکری در خصوص دلایل مخالفتشان با این طرح در جلسات قبل از سوی اعضا مطرح شد.

وی با اشاره به نظارت سه نفر از اعضای شورای شهر در خصوص عمکرد روزنامه همشهری در دوره سوم افزود: طبق تماس اینجانب با آقای دانشجو به عنوان یکی از اعضای گروه سه نفره، ایشان عنوان نمودند نظارت در دوره سوم به صورت موقتی و جهت مسائل مالی بوده و نه محتوایی.

 مسجد جامعی در  ادامه خطاب به شاکری اظهار داشت: با توجه به این که آقای کاشانی به عنوان یکی از اعضای این گروه سه نفره در این دوره شورا حضور دارند نیازی به پرسش از اعضای دیگر نیست چرا که ایشان می‌توانند ابهامات را مرتفع  نمایند.

کاشانی در پاسخ به اظهارات مجتبی شاکری با تأکید بر این که سوال برای آقای دانشجو  درست مطرح نشده، افزود:‌نظارت روزنامه همشهری در دوره گذشته نه تنها مالی نبوده بلکه محتوایی بوده است و خواسته اعضای شورا این است که تمامی این مسائل در حضور مدیر عامل موسسه همشهری آقای ذاکری مطرح گردد.

 
انتهای پیام/

برچسب ها: روزنامه ، همشهری ، جلسه ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار