مراسم استقبال از پیاده روی خادم لرستانی اهل بیت علیهم السلام در شهر گنبد کاووس در گلزار شهدای این شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهسواری جانشین ستاد بازسازی استان گلستان در این باره اعلام داشت: پس از ورود و همراهی آقای خمسه به استان گلستان و در مسیر عبور وی امام جمعه تشیع و روحانیون اهل سنت شهرستان کلاله و برخی از مسئولین این شهرستان در ایستگاه صلواتی از وی استقبال نمودند.
 
وی با بیان اینکه مراسم استقبال و پذیرایی از این زائر در شهرستانهای گالیکش و مینودشت با حضور ائمه جمعه ، مسئولین شهری و مردم برگزار شد افزود: پس از این دو شهر مسیر حرکتی زائر پیاده به سمت گنبد ادامه یافت و آقای خمسه در گلزار شهدای گمنام این شهر حاضر شد و در مراسمی به معرفی طرح بهشت تا بهشت پرداخت.
 
شهسواری افزود: آقای خمسه در این مراسم و آیینهای دیگری که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و امام زاده یحیی بن زید برگزار شد راجع به شکل گیری طرح و هدف های آن توضیحاتی برای روحانیون اهل سنت و تشیع و مردم دوستدار اهل بیت علیهم السلام شهر گنبد ارائه داد و هموطنان عزیز نیز به صورت خودجوش به جمع آوری نذورات پرداختند.
 
وی یاد آور شد به مناسبت سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه در ایران جلسه شورای اداری شهرستان گنبد در دفتر امام جمعه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سبحانی برگزار شد که خادم لرستانی اهل بیت در این جلسه نیز حاضرین را از اهداف و برنامه های طول مسیر پیاده روی آگاه ساختند.

انتهای پیام/
 
لازم به ذکر است که مقصد بعدی این زائر پیاده آستان عشق شهرستان آزادشهر  است.
برچسب ها: شهدا ، گنبد ، بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار