برنامه "آیینه خانه" در پنجاه و هفتمین برنامه خود به نامگذاری دختران به نام حضرت خدیجه(س) می پردازد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، حجت الاسلام شهاب مرادی در برنامه این هفته «آیینه خانه» به جمع بندی مباحثی كه پیش از ماه مبارك رمضان به آنها پرداخته شده بود از قبیل «تشویق خانواده ها به منظور نامگذاری دخترانشان به نام حضرت خدیجه(س)»، «روزه گرفتن هشتم شوال به مناسبت اعتراض به تخریب قبرستان بقیع»، «تغافل»، «گناه كردن و تغییر در رفتارهای نادرست» و ... پرداخته می شود. 
 
حجت الاسلام شهاب مرادی خاطرنشان كرد: در حال حاضر باید با فرهنگ سازی نسبت به نامگذاری و ترویج نامهای ائمه معصوم، نسبت به نام ائمه و اشخاصی كه در جامعه امروز نامهای آنها كمتر دیده می شود، اقدامی صورت گیرد كه شاهد قدیمی جلوه دادن نام این بزرگواران نشویم. به عنوان مثال می توانم نسبت به اسن خدیجه در جامعه مان اشاره كنم كه پس از آخرین برنامه ما در ماه مبارك رمضان، آمار نامگذاری این نام در ثبت احوال بیشتر شده است و به این میگویند نوعی فرهنگ سازی.... 
 
حجت الاسلام شهاب مرادی در این برنامه با اجرای رسالت بوذری تیم كارشناسی را تشكیل داده اند كه با مطرح كردن سؤالات و پرسش‌های مخاطبان در زمینه های مختلف مذهبی، پاسخگوی طیف وسیعی از سؤالات آنها خواهند بود. سامانه پیامكی 30000213 سؤالات و پیشنهادهای مخاطبان را دریافت می كند و در این برنامه سعی می شود با جمع بندی كلی به سؤالات پاسخ داده شود. 
 
برنامه «آیینه خانه» كاری از گروه معارف شبكه دو سیما و به تهیه كنندگی سیدعلی احمدی است كه سه شنبه ها ساعت 19:25 به مدت 40 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، رسالت ، آنتن ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار