سرمربی نفت گفت:ما به خواسته کسانی که خواسته اند به داوری و قضاوت ها احترام بگذاریم، احترام می گذاریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علیرضا منصوریان پس از پیروزی 3 بر صفر نفت مقابل سپاهان اظهار داشت: از این خوشحالم با یک تیم جوان توانستیم سپاهان مدعی را پشت سر بگذاریم و جایگاهش را در صدر جدول متزلزل کنیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم، از روند بازی خیلی راضی هستم، اخراج بازیکن سپاهان در شکل‌گیری این پیروزی خیلی تأثیرگذار بود.

وی گفت:ما به خواسته کسانی که خواسته اند به داوری و قضاوت ها  احترام بگذاریم، احترام می گذاریم و دنبال حاشیه و حاشیه سازی نیستیم.در داوری هم اشتباه پیش می آید .

سرمربی نفت  ادامه داد: پس از اینکه ما 2 بر صفر پیش بودیم بازیکن آنها اخراج شد.قبلا هم این اتفاق می افتاد اما بایک تفاوت که وقتی سپاهان عقب می‌افتاد و حتی بازیکن کمتر هم داشت اما به بازی برمی‌گشت. کادر فنی  هم در بین دو نیمه تمام تلاش خود را کرد تا اتفاق دو سال گذشته تکرار نشود.اما نشد. من نیز به بازیکنانم یادآور شدم که وقتی از حریف پیش هستیم و آنها یک یار کمتر دارند نباید به آنها بی‌احترامی کنیم .
 
سرمربی نفت یادآور شد: با اینکه سپاهان 3 بر صفر شکست خورد اما واقعا کلمه FC برازنده این باشگاه است. آنها ساختار خوبی دارند.

 وی ادامه داد: یکی از بهترین مربیان که تاکنون به ایران آمده در این تیم فعالیت می‌کند.این مربی صاحب فکر  و سبک است و به او احترام می گذارم.
برچسب ها: fc ، لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، بازی ، تهران ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار