تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که به نمایندگی از دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مسابقات مرحله نهایی(کشوری) حضور یافته بود موفق به کسب 3 مدال برنز این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،تورج تقی پور که به عنوان سرپرست تیم کشتی آزاد و فرنگی که دانشگاه های آزاد استان را در این مسابقات حضور داشت گفت: این مسابقات که به صورت کشوری در شهرساری و با حضور تیم های کشتی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور برگزار شد. که پس از رقابت تنگاتنگ، کشتی گیران واحد اهر دراین مسابقات رحمان دمیرچیلو در وزن 61 کیلوگرم، عارف حبیبی در وزن 65 کیلوگرم و 70 کیلوگرم بابک نوری موفق به کسب سه مدال برنز این مسابقات شدند و در جمع 6 تیم برتر دانشگاه های آزاد اسلامی کشور قرار گرفتند.

وی، موفقیت و افتخار آفرینی تیم کشتی واحد اهر را مدیون حمایت های ویژه ریاست محترم واحد و معاون محترم دانشجویی اعلام کرد و افزود: این گونه حمایت ها باعث رشد و توسعه در ورزش کشتی این واحد شده است.

این گزارش حاکی است: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور با شرکت 17 استان کشور در شهرساری مازندران برگزار شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، کشتی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.