در چهارمین همایش بين المللي بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، نقش بازاريابي اينترني و فناوری اطلاعات در توسعه اقتصاد و گردشگری مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛دكتر مسعود سلطاني فر، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در چهارمین همایش بين المللي بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری با اشاره به پتانسیل بالای کشور برای تبدیل شدن به قطب گردشگری منطقه گفت: ایران ظرفیت بالایی در عرصه های مختلف گردشگری دارد که برای استفاده از همه آنها نیاز به همت، همکاری و بسیج امکانات و هماهنگی بخش های مختلف داریم و در اين راستا نبايد از نقش محوري فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری غافل شويم.

معاون رییس جمهوری گفت: به منظور معرفي كشور به عنوان قطب گردشگري منطقه و همچنين مبارزه با تبلیغات ناصحیح در خصوص گردشگري کشور مي توان از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری بهره برد.

براساس اين گزارش تازه ترين راهكارهاي مربوط به برندسازي و افزايش فروش و توسعه بازار با حضور مخاطبينی چون بازرگانان، صاحبان برند و كسب و كار، مديران شركت ها و سازمان هاي مرتبط با گردشگري و اقتصاد بررسي شد.

در اين همايش كه توسط شرکت کاسپید و فاوا گستر شریف برگزار شد ، 5 تن از اساتید بین‌المللی بازاریابی اینترنتی تازه‌ترین اطلاعات، تکنیک‌ها و دستاوردهای این حوزه را با مخاطبان در میان گذاشتند.

گفتنی است در این همایش علاوه بر سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و گیل آبادی رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران اساتيدي همچون كسپر زيمنسكي (Kaspar Szymanski)، مدير وب اسپم تيم گوگل از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ ، الن اورو (Alain Heureux)، رييس انجمن تجاري بازاريابي تعاملي و ديجيتالي IAB اروپا، خوزه ال تروچادو (Jose L.Truchdo)، مدير ارشد ماركتينگ Expedia بزرگترين سايت بوكينگ هتل و بليت در دنيا، بس ون دن بلد (Bas Van Den Beld)، مشاور ماركتينگ KLM و برنده سرچ بلاگ اروپا در سال ۲۰۱۱، كريستين. ام . هاجسون (Kristian m. Hauksson) مرد سال وب اروپا در سال ۲۰۱۴ وحميد سپيد نام، پرزيدنت SEMPO درايران و رييس هيات مديره شركت كاسپيد حضور داشتند.


گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، گردشگری ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار