مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا سهم محصولات چینی از تولیدات این گروه را بسیار اندک دانست و گفت: خودروهای چینی کمتر از 10 درصد از تولیدات ساپیا را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایپانیوز، از گروه خودروسازی سایپا، سعید مدنی تصریح کرد: اکثر قریب به اتفاق تولیدات گروه سایپا شامل برندهای مطرح و شناخته شده و همچنین خودروهای طراحی شده توسط سایپا نظیر پلت فرم SP100 است.
 
وی سپس از هدف گذاری برای حفظ و افزایش میزان تولید خودرو در گروه سایپا خبر داد و گفت: خوشبختانه تلاش های صورت گرفته موجب خروج از بحران و ورود به یک موقعیت با ثبات و پایدار شده است.
 
مدنی با اشاره به حرکت رو به جلوی گروه سایپا در سال جاری اظهار کرد: بتدریج و با ورود محصولات جدید به چرخه تولید انبوه، شرایط به سمت بهبود حرکت کرده و در آینده با عرضه خودروهای جدید در بازار، شاهد جذب نقدینگی مناسبی در سطح گروه خواهیم بود.
 
وی افزود: تلاش می کنیم با بهبود ارتباط خود با شرکت های تولیدکننده قطعات و زنجیره تامین، خطوط تولید خود را پویا و فعال نگه داریم.
 
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: در قراردادهایی که با شرکت های خارجی منعقد شده همواره سعی کرده ایم عمق داخلی سازی این خودروها را افزایش دهیم و با اتخاذ تدابیر لازم به سمتی حرکت کنیم که بخش عمده این خودروها در کارخانه های داخلی تولید شود تا هم کسب و کار درون سازمانی رشد یابد و هم در خصوص قیمت گذاری این محصولات بتوانیم رقابتی عمل کنیم.
 
وی تاکید کرد: در حال حاضر، صنعت خودروسازی کشور بیش از هر زمانی نیازمند توجه و اهتمام جدی است، زیرا در شرایطی که این صنایع توانسته اند تاحدودی خود را از بحران کامل خارج کرده، ایجاد مشکلات بیشتر برای آنها، آن هم از سوی برخی تریبون های داخلی جالب نخواهد بود.
 
مدنی در پایان گفت: با توجه به روند فعلی، اطمینان داریم بزودی حرکت ما به سمت پیشرفت قطعی شتاب بیشتری خواهد گرفت و خواهیم توانست به جایگاه مناسبی دست یابیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، سایپا ، تولید ، قیمت ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار