مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری تحمیل جنگ سخت، ساخت فیلم و سریال و فرقه سازی را از ابزارهای نظام سلطه برای تحمیل نظرات خود به دیگر کشورها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛ احمدرضا بسیج از ماهواره به عنوان یکی از ابزار های نرم افزاری نظام سلطه به ویژه صهیونیسم بین الملل است در راستای تحقق اهداف نامشروع این نظام ها یاد کرد و گفت: صهیونیسم جهانی بر اساس آموزه های تحریف شده تورات معتقد است کل جهان باید در خدمت قوم یهود قرار گیرد و از سده های گذشته برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی های گسترده انجام داده است و این برنامه و مهندسی در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری صورت گرفته است.


وی تصریح کرد: در حوزه سخت افزاری ایجاد جنگ و در دست گرفتن اقتصاد و حوزه نرم افزاری ایجاد فرقه هایی نظیر شیطان پرستی، وهابیت، بهائیت و عرفان های کاذب و ساخت فیلم، سریال و مطبوعات در راستای تقویت نظام سلطه جهانی در حال فعالیت است.


بسیج، مطالعه عمیق نسبت به آنچه در جهان امروز جریان دارد را ضروری خواند و گفت: ویران ساختن خانواده ها، سست کردن عقاید مذهبی، فرهنگی جامعه در راستای پروتکل های 24 گانه صهیونیسم برای تحقق اهداف آنهاست.


مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بخشی از پول این کشورها صرف ساخت موشک، تانک و گلوله می شود تا سینه جوانان را بشکافد و خانه ها را بر سر مردم فلسطین، افغانستان، عراق، سوریه یا هر کجای دیگر جهان خراب کند و بخش دیگر این ول را صرف ساخت فیلم، سریال، موسیقی و مانند آن می شود تا جان و روح مردم و مخاطبان را ویران کند و خانواده ها را که اساس پیشرفت و تعالی معنوی است از درون تهی سازد .


وی گفت: ماهواره بر اساس ایجا جاذبه های جنسی، تبلیغی، تفریحی و ارضای علایق مختلف آمده است و درون مایه همه برنامه ها چیزی جز سست کردن اعتقادات مردم نیست.


بسیج بی توجهی به ارزش ها، فراموشی اعتقادات، بحران های روحی روانی، گرایش به مد و مدگرایی، ارتباط با نامحرم، دوری از خانواده و از بین رفتن صله رحم را از آفات و اثرات مخرب ماهواره برای بینندگان عنوان کرد.


مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری نخستین قدم برای برون رفت از هر مشکل را شناخت دقیق و همه جانبه آن دانست و گفت: ابتدا باید راهکار ها و هر آن چیزی را که دشمن در حال انجام است به خوبی شناخته شود و سپس عقلای قوم و مسئولان جامعه و اندیشمندان برای مبارزه با آن برنامه ریزی حساب شده و دراز مدت و علمی داشته باشند.


انتهاي پيام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.